Gå til innhold

Er ikke dere slitne?

Gjest

Anbefalte innlegg

Synes alle dere andre her inne virker så opplagte og i godt humør hele tiden. Er ikke dere slitne? Jeg er sliten langt inn i marg og bein, føler jeg går litt i koma om dagen..Nattevåk med to barn, alt husarbeid, oppussing, må være litt sosial med venner og familie, og planlegging av bryllup. Føler jeg aldri blir uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er ikke alene.. jeg er alene med to barn under 2 år for mannen er på jobb... fortsatt over 1 uke til han kommer hjem.. så du er ikke alene;)

begynner heldigvis å gå MYE bedre på natta og det hjelper såå mye bare å få sovet!!!

tror noen ganger det lønner seg bare å gå i seng tidlig og få sovet skikkelig ut.. problemet mitt iallefall er at det er litt godt på kvelden å sitte litt oppe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg og. Føler at min alene tid, det er på kvelden, og da er det så godt å sitte oppe alene. Så da blir klokka alt for mye før jeg legger meg dessverre:-(

Hva jobber mannen din med siden han er så mye borte? Mannen min jobber heldigvis i Oslo, men han drar før vi står opp, og kommer hjem en time før barna legger seg, så da faller alt med barna, husarbeid og matlaging på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er litt sliten i blant. Men jeg tror det er utrolig stor forskjell på å ha ett og ha to barn... Jeg kan jo sove når Karsten sover, så som i dag la jeg meg både første (1 time) og andre (2 timer) luren hans. Så da får jeg tatt meg inn litt...

Og jeg er sliten, jeg, og ikke alltid i så godt humør. Men det ville jo ikke vært særlig hyggelig om jeg skrev gretne innlegg her inne!! ;o) Så enten dropper jeg å dibbe, eller så tar jeg på meg en "blid-maske" mens jeg sitter her... Spør mannen min om jeg er blid bestandig, du!! :o)

Er enig med To små jenter i at det er så godt å sitte oppe om kvelden når man endelig får litt alene-tid, så det ender jo med at man blir sittende sent oppe i stedet for å få seg litt søvn... Men se om du kanskje klarer å legge deg litt tidlig i kveld, så kan du møte dagen i morgen litt mer uthvilt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoooooooore poser under øya ja, føler jeg ser ut som ett hespetre. Ansiktet ser dratt ut, må snart få nattevåkavvent gutten min zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......han sov plutselig fra 23 til 0700 en dag, men jeg har aldrig vært så sliten som da, så veit ikkeom et hjelper heller.

Hjelper ikke på med 2 biler som trenger rep til 10000 hver :(((( kommer ingen steder!!! Går jo en buss et par ganger om dagen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg kan være "døsliten", har vært det i ettermiddag. Det kommer egentlig mer av frøkna på fem som ikke tåler noe særlig sukker - og fikk det borte på besøk idag! Da var hun ikke spesielt hyggelig å ha i hus etterpå. Det krever utrolig mye å skulle håndtere henne og hennes venninne, eldsten med kompis, minsten som var sulten, og pizzabaking... Men det går relativt fort over. Nå er kjøkkenet og stuen ryddet igjen, Nora sover, eldsten sover borte hos kompisen og jammen meg har ikke Hedda sovnet på gulvet:-)

Det er ro i stuen igjen, og med et bittelite glass rødvin og litt dibbing smiler livet til meg igjen;-)

Jeg synes jeg er god på å bevare humoren i hverdagen, og ler mye med familien! Men de dagene jeg er sliten tar det litt lenger tid før jeg henter meg inn igjen. Det er viktig at vi bruker litt tid på oss selv innimellom, at vi kan gjøre noe som gjenskaper energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen min er reisemontør så er borte 2 uker men når han først er hjemme så er han jo her og kan hjelpe mye til så er veldig deilig å være to når han er hjemme.. han er hjemme 3 uker:) men de 2 ukene han er borte er slitsomme.. spesielt den siste.. da merker jeg at jeg gleder meg veldig til han kommer hjem og jeg slipper å være alene med ALT!

skjønner at du er sliten når mannen din jobber som han gjør.. da faller jo alt på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene nei. Når jeg hørte første skrik halv fem i natt stønnet jeg. Bablinga begynte ikke før klokka fem, men da var jeg våken og lyttet til enhver lyd. Men jeg har i hvert fall 6 timer smhengende søvn og bare ett barn.

Føler jeg prøver å begrense kravene til meg selv til et minimum, men det må da være framkommelig her i huset, støvet må tas, jobbforberedelser. Derfor er ejg så glad i morgenen, da sover hun minst en time, og jeg kan kose meg med kaffe og frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...