Gå til innhold

Alene hjemme nå igjen...

Gjest

Anbefalte innlegg

Mannen er i Stokke på utdrikningslag til en kamerat. Dro halv tolv i dag, blir borte til i morgen ettermiddag. Merket at det tok litt på i dag å være alene med to barn, ene sutrete og sur, og rydding og oppussing i tillegg.

Men, nå sover iallfall Sofie, mangler bare at største skal sovne. Da skal jeg se film og spise masse godteri alene:-)

Hva gjør dere andre mammaer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme alene nå igjen, jeg også!! ;o)

Så da får vi sitte her og være sammen, da! :o)

Mannen min er på utdrikningslag også, startet i Oslo sentrum, men nå er de på Hadeland på hytte. Synes nå det er litt godt å være hjemme alene, men nå har jeg vært litt mye alene i det siste synes jeg...

Men jeg har nå kost meg med biff og fløtegratinerte poteter i dag også, nå ser jeg på TV, spiser godis, dibber og leser samtidig... :o)

Mener du at du har hengt opp lampe og lagt parkett i gangen selv, samtidig som du har passet to barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...skulle gjerne ha skrytt på meg det...Men, mamma og stefaren min var her i 4 timer..Så stefaren min tok lampa og parketten, mamma rydda og vaska her, og jeg tok et sykt barn og et sultent og sutrete barn.

Emma har sovi en del på dagen siden hun ikke er i form, så hun er enda våken. Har vært hos henne 4 ganger, lest to bøker og sunget en hel haug av sanger..Hun gråter ikke da, sitter bare å prater med bamsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få litt hjelp, da! Det er jo godt å ha familien så nært! :o) Jeg savner en sånn en pappa/svigerpappa jeg også, som kunne ha svingt opp litt.

God bedring til stakkars Emma! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna jeg har ansvar for her hjemme sover, enn så lenge! Snart skal jeg finne meg litt krokanis og peanøtter - mhmmm!

Gubben er hjemme, men han var på guttekveld igår - han er fysisk til stede - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært oppe hos henne igjen, hun sto i toppen av trappa og ropte på meg. Var så nusselig i nattkjolen og bamsen som hun knuga på at jeg måtte legge henne i senga mi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har enda vondt i halsen og slappfisk, men ingen feber heldigvis. Håper det går over i løpet av helga.

Du får kose deg med is og en zombiemann du da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. god bedring te ho Emma. håpe ho blir frisk og rask fort.

Er nok aleina hjemme æ også.Mannen er på byen me gutta!..Mia sover så søtt. Æ har gomla sørlandschips(spansk paprika m persille) mmmm, kjempe godt.. ellers ligg d en Candy King pose på bordet som nesten er tom..hehe.. e så godt me Snop!!!! ellers syns æ litt synd på mæ sjøl, har fått øyebetennelse og ser ikke ut. Har gått litt ned nu, men e hoven og rød og blir vel litt blå etterhvert..huff..Måtte gå me Solbrilla når vi va i byen i dag..hehe. va ikke akkurat sol ute, men d va litt for lyst for mitt "syke" ØYE..*snufs*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! er ikke noe særli godt. Men d blir nok bra snart, et par daga te me dråpa og salve så e d vel borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...