Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Idag er vår lille gutt 8 måneder:) tida går så fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer så mye med dagen til prinsen! ) Tiden flyr fort, ja, snart flytter de små hjemmefra! ;o) Skriv gutten din opp på fødselsdagslista, så husker vi å gratulere ham neste gang! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer så masse:-) Tida flyr gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 3. mars 2007 #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #5 Del Skrevet 3. mars 2007 Takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 3. mars 2007 #6 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulere med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. mars 2007 #7 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer til prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. mars 2007 #8 Del Skrevet 3. mars 2007 Hurra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 3. mars 2007 #9 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer så mye. lillegutten min er også 8mnd denne dagen. moro klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 4. mars 2007 #10 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff, nå følte jeg nesten at jeg snøt deg for en gratulasjon, siden det var jeg som lagde hovedinnlegget med gratulasjoner for dagen. Uansett - gratulerer (i dag med overstått!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 4. mars 2007 #11 Del Skrevet 4. mars 2007 gratulerer så masse. Ja, tiden går kjempefort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå