Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare prøve å oppmuntre dere jenter til ikke å gi opp. Det må bli deres tur snart!!! Jeg har vært her inne i snart ett år nå og tenkte ofte at det nok aldri kom til å bli min tur, men nå har jeg opplevd lykken med positiv test :) Har prøvd i over tre år, og etter en MA og ett mislykket prøverørsforsøk i høst testet jeg positivt i januar med naturmetoden.

Jeg har fått vært på Ul og fått sett mitt lille nurk er i live i magen :) En helt utrulig følelse jeg unner alle dere fantastiske jenter her inne.

Det rant noen tårer når jeg fikk se det bankende hjertet, men mens jeg låg på benken og såg det fantastiske synet kom tankene om hvorfor jeg skulle være så heldig når det er mange av dere som har slitt lenger enn meg... Dere skal iallefall vite at dere er i mine tanker og jeg håper det snart er deres tur. Spesielt til deg Brumm og Babylengsel som hjalp meg når jeg var så langt nede i høst og ville gi opp alt dette. Har ikke sett noe til Babylengsel i det siste - er du her ennå eller noen som vet hvordan det går?

Snøfilla, Ann.C, Nusse, Snoopi, Aprilmor, Sunniva og alle dere andre som har hjulpet meg med spørsmål og svar. Det MÅ bli deres tur snart!!!

Krysser alt jeg har for dere alle her inne!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8472702-ikke-gi-opp-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tusen takk lille venn!!! Å nå ble jeg helt rørt..... Det varmer virkelig med en sånn takk!!!! Får jo helt tårer i øynene. Blir så utrolig glad for at mine ord har fått deg til å føle deg bedre! Det er jo helt fantastisk med de sidene her inne hvor vi kan hjelpe hverandre til å komme videre!!!

Å så fantastisk at du er gravid og sett et bankende hjerte!!!Forstår godt at det rant noen tårer da!!! Men du skal ikke tenke på hvorfor DU er så heldig,mens andre har slitt lenger. Det er desverre ikke sånn at de som har slitt lengst, lykkes først osv... Hadde håpet at ingen av oss var her inne, at vi ikke trengte ivf for å bli gravide. Det er urettferdig at vi er her alle sammen....og blant urettferdighet er det ikke mye rettferdighet. Men en dag skal vi ha klart det alle sammen!! Jeg holder jo på med 7 forsøket nå....blir jo lei.

I år er det grisens år, som betyr fruktbarhet. Så vi henger oss på jenter og blir gravide!!!!!

Masse masse lykke til Marit73. Krysser alt for deg, det fortjener du VIRKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse klemmer

Jeg tar med meg alle positive historier !

Det hjelper meg å holde motet oppe !

For min egen del,og for at jeg ikke skal forsure andres hverdag med min bitterhet,prøver jeg å være positiv...

På dårlige dager,eller ved tunge stunder,velger jeg å ikke la det gå ut over andre...

Takk Marit 73,

jeg gleder meg med deg !

Klem fra

Annonse

Gratulerer så mye:o)!!!!

Elsker disse gladmeldingene-det er jo de som gjør at vi ikke gir opp......

Og du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du nå lyktes før evt andre som har holdt på lenger, alle som lykkes er jo et tegn på at det nytter uansett om man var først eller sist i "køen":o)

Kos deg masse og takk for inspirerende innlegg...........

Klem

signerer:-)

Fint med empati, men overdriver man, kan man ødelegge for seg selv. Og det hjelper jo ingen...

Jeg husker nicket ditt fra i høst og jeg er gledelig misunnelig. Jeg skal ikke gi opp håpet på at jeg også skal få se et bankende hjerte på UL også (en vakker dag)

Kos deg med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...