Gå til innhold

Noen som vet om en lur måte å


popkind

Anbefalte innlegg

oppbevare en dagsrasjon mme??? synes det blir så for klumper og snerk hvis jeg har det i flaskene!!

 

Tips mottas mot et STORT honorar!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke klumper og snerk hos meg.... bruker nan ha1. Lager ferdig (rister godt) og har det i kjøleskapet. Har ikke opplevd noen av delene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry... ikke no tips å komme med...

Ville bare si hei:))

 

Håper alt er bra med deg og gullet:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager opp dagsporsjon med bare vann på flaskene,også har jeg oppi pulveret rett før jeg varmer opp flasken! Tar bare 1 minutt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også koker vann og har det i kjøleskapet.

Noen sek i microovnen er alt som skal til.

 

Det er ikke anbefalt å lagre mme av hygieneårsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mme kan trygt lagres i kjøleskap i opptil et døgn. Det gjør de på sykehuset og er helt trygt å gjøre hjemme:)

 

Jeg lager fersk flaske til hvert måltid, men fikk et råd fra en annen flaskemamma. Eks. Hvis babyen spiser 100 ml til hvert måltid så koker du opp vann og fyller hver flaske med ca 50 ml og setter dem til avkjøling i kjøleskapet. Når babyen er sulten koker du vann (i vannkoker) og fyller opp til 100 ml med kokende vann. Vannet blir da ganske korrekt temperert og du blander inn pulveret--> vips ferdig mat på kort tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å? synes det er mye lettere å blande i varmt vann jeg... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker collett og lager opp for ett døgn av gangen. Har ikke noe problemer. Jeg blander i varmt vann og rister godt. Setter de etterhvert i kjøleskapet. Jeg lager maten i avant sine 260 ml flasker, men bruker lokket istedefor smokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...