jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 jeg tok akkurat en test, venter ikke ikm før den , men er så nysjerri, å den va ganske rar, for den viste ett halvt kryss om dere skjønner? det va en strek bort(negativ streken) og en halv en strek opp. noen erfaringer??
kine 24.12.2007 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Mener jeg leste noe liknende inne her tidligere denne uken. Det kan jo hende du finner igjen tråden, men det er kanskje ikke så lett. Skal ikke si det sikkert, men jeg mente hun prøvde igjen og fikk et tydligere resultat.
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 ok. veldi dumt at jeg ikke har en ekstra test da:(
kine 24.12.2007 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Her fant jeg tråden, men det står dessverre ikke hvordan det gikk: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8297746 Uff, ingen flere tester, også i morgen som det er søndag og alt. Vet at noen har testet med el-tester, men vet ikke helt hvordan det fungerer.
kine 24.12.2007 Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Flere tråder med liknende erfaringer: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8182201 Har lest på forskjellige tråder nå, og det jeg har fått ut av det er: hvis det i det hele tatt er tegn til noe annet en en vannrett strek så er det håp. Flere steder nevnes det også at hvis fargen er blå (ikke gråaktig skygge) så er det et tegn til pos utslag. Ja, ja nå kan jeg ikke hjelpe deg mer, di må nok være veldig utålmodig og frustrert nå. Ønsker deg lykke til, og hpld oss oppdatert!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2007 tusen tusen takk for hjelpa kinemiri:D skal springe på apoteket på mandagen å kjøpe meg en test:D ja er ganske nysjerrig nå ja:D hehe:D kansje jeg skal ringe til ett par vennine prøvere og høre om nokken av dem har en test til overs, som kan lånes bort til over helgen:D:D var skikkli snilt av deg å hjelpe meg:D takker vedli mye:D
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Hei Jannicke21 Det er jeg som har fått denne merkelige testen, samme som du beskriver... Jeg tok en dagen etterpå hos legen, men den var negativ... Har nå finni ut at syklusen min må ha forandret seg litt etter MA, så jeg ska teste igjen i morgen eller mandag...Så jeg kan desverre ikke si no hverken fvra eller til enda, men var dette en cb vanlig? Det var den jeg tok, og de ska jo kunne vise mye fortere enn de andre testene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå