line## Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er 35 uker på vei og i dag har jeg hørt lyder som minner om en wienerpølse som knekker fra magen... Hva skal det bety??
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Noen sier at det er leddene til barnet som "knepper" når de snur seg rundt i den trange livmoren. Andre sier at det knepper før vannet går, så du kan vel velge hva som passer deg best ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har også hørt slik kneppelyd, men det er et par uker siden... Og det var heldigvis IKKE vannet som gikk =) =) Så jeg regner med at det var leddene til babyen... men jeg har også hørt at det knepper før vannet går....
snartmammapåny Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Har kneppelyder fra magen jeg og. Og er nok ikke vannet som har gått, tror det må være leddene til den lille som knepper.
lykka Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Hadde dette i første svangerskap og ble grundig sjekket. Lyden var høy og det lignet som du sier på en "knakk-pølse lyd". Legene hadde dengang aldri hørt om det før, men har lest i ettertid at det kan være leddene. Når det gjelder kneppelyd når vannet går så opplevde jeg også det. Lå i sengen en morgen 6 dager over UL termin og hørte en høy kneppelyd. Reiste meg og vannet fosset utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå