Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Er det bare lege som stripper, eller kan en gjøre dette hos jordmor? har valgt å bare ta kontrollene hos jordmor pga dårlg kjemi med legen...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Se på det svaret jeg fikk om; "stripper legen"? Stripping er når lege/jm stikker fingre opp i (...) for å tøye og bøye og gjøre klar til modning, hvis jeg har forstått det rikitg.... Men har vært en del innlegg på det tidligere, så hvis du / dere blar tilbake i innleggene her så ser dere sikkert svar der og
*trinity* Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg går på en kvinneklinikk med en lege/gynekolog og en jordmor. Det var jordmor som strippet meg i forrige svangerskap. Jeg tror dette er en del av utdannelsen deres. Jeg tror forresten jeg uansett ville forbeholdt slikt til spesialister (gynekolog eller jordmor) - Dersom det er fastlegen du sikter til, så er jo disse stort sett bare almennpraktikere som liksom skal kunne litt om alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå