**synne** Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Jepp! nå er jeg offisielt høygravid -iflg BIM-damene... Bare 6 uker igjen til termin!! -jøss..hvor ble tiden av??? hihi... bare tuller... Glad det nærmer seg slutten nå ja, for plagene blir bare flere og værre.. Og her er vi på besøk, og yngstemann i huset har fått spysyken i dag -Så nå blir vi vel liggende likevel.. vi som trodde faren var over for denne gang.. :s Jaja..får håpe vi slipper unna!! Kryss fingrene for det!! Men man føler seg jo på randen til spysyk bare av å tenke på at man kan bli smittet, så... Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer med å være høygravid da ) Også får vi håpe at dere slipper unna spy syken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 gratulerer som offisiell höygravid da. Og så krysser vi fingrene for att dere slipper unna spysyken.Og lykke til videre, det er så morsomt å höre hvordan det går med magedamene våres her inne hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. mars 2007 #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Er du sikker på det Synne? Min definisjon på høygravid er : Høygravid er jeg når jeg ikke lenger orker å rydde opp småting fra gulvet. Så for å gjøre det lettere sparker jeg alt sammen i en svær haug, for da slipper jeg unna med å bøye meg én gang... (Ev. sparker det under nærmeste sofa) Neida, jeg skal ikke tulle med deg. Gratulerer så masse med at du har kommet så langt, og lykke til med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 4. mars 2007 #5 Del Skrevet 4. mars 2007 Så spennende at det er så kort igjen!!! Kanskje du føder på den fineste datoen denne gangen ;-) altså 15 april! Ingen av oss klarte 18. forige gang, blir spennede å se denne gangen!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Oi skal sei. Det har gått alt for fort. Eg har ikke fått sett deg som gravid heller - har ikke fått komt meg til byen på så alt for lenge... hmmm men eg kan komme å treffe dere en gang formen passer. Om så det må bli etter at minien har komt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mars 2007 æsj... vi slapp ikke unna spysyken... Gubben er bra igjen, jeg kommer meg, men snuppa spydde ti ganger på søndag -mest i bilen hjem igjen.. og var bedre i går, men i natt fikk hun diare, og spydde igjen... Nå ligger hun på armen til gubben og gråter.. Aoa..Bæddi (ferdig) nei!! Stakkar lita!! Ho e så dårlig! Og orke ikke spise noen ting! Andre som har hatt spysyken som gravid? -Enda værre enn som ikke gravid!! Har så masse kynnere!!!!!! AO!!!!!!! Og bekkensmerter i tillegg.. nei dette var ikke morro!! Og ang høygravid-definisjonen..: JEg har funnet fram moppen når jeg skal rydde...hehe.. Stuer alt i kroken og setter meg ned og plukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå