Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Får innimellom en rar smerte i underlivet, som om hun prøver å grave seg ut, men jeg vet at hun ligger i hodeleie så det kan ikke være det. Ekkel følelse.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Spurte jordmoren min om det, og hun sa det hadde noe med nervetråder og gjøre.. Mens jeg har hørt andre si at det er fordi babyen glir lenger ned i nekkenet, og at hode er på vei til og festes.. Veit ikke hva som er rett jeg..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er bare 28uker på vei så det er ikke hodet som festes ennå.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Mange som opplever dette, har også hørt at det er hodet som fester seg. Jeg tror også det kan ha med å gjøre at de "små" delene på babyen, som hender og fingre, pirker lenger ned i bekkenet nå når de ligger på hodet - derfor kjennes det annerledes ut enn før.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Når er det meninga at hodet skal feste seg? Er ikke det litt vel tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå