Gå til innhold

-has-

-carina-

Anbefalte innlegg

Så alt for lenge siden vi har sett deg...

Både Hilde H, kosemoms og jeg skal på treff nå førstkommende onsdag. Kan du ikke ta deg en liten tur, da?

Du kan jo trille litt til og fra treffet dersom du så gjerne vil trille, litt lunsj må du jo ha i løpet av dagen uansett! :o)

Har så lyst til å hilse på dere igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet!!! *rødme*

Må innrømme at jeg ikke BARE har trillet siden jeg sluttet å dukke opp på onsdagstreffene... Jeg har 6 kollegaer og 1 venninne i fødselsperm, så plutselig ble det litt mye å holde styr på :)

Til uken hadde jeg egentlig tenkt babykino i Lillestrøm onsdag, men kanskje jeg skal møte dere i stedenfor??! Jeg blir bortreist fom 15. mars tom jeg begynner å jobbe igjen, så må jeg nesten treffe dere til uken eller neste... :) Hadde vært spesielt morro å møte "kjernen" -oss som møttes den aller første gangen i august... deg, Hilde M, Kosemoms og Aina....og Hilde H. ble jo også med etter noen ganger...

Er det noen av dere som vet dere skal på treff den 14. mars? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke diskutert treff 14 mars enda, så jeg vet ikke hvem som skal dit da. Jeg skal ikke dit den dagen, jeg skal reise hjem til mamma den uka...

Men om du kommer denne uka her så kan jeg sende sms til Hilde H og høre om hun også kommer... Hun jobber jo 50%, så hun har nesten sluttet å komme på treff hun også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig om du også kommer:-) Er mange nye som har pleid å bli med, så er veldig trivelig på disse treffene. Lenge siden sist nå, morro om du har muligheten å stikke innom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...