tåke Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 noen som har opplevd at det har en sammenheng...mye halsbrann - jente og lite - gut..
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ekstremt mye halsbrann og venter jente. Men personlig tror jeg de fleste slike ting er tilfeldige og forskjellig fra person til person..
mor til to i januar Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 har veldig mye halsbrann, og venter gutt...
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har en del halsbrann nå, og hadde det forrige gang også. Jente begge gangene. venninna mi hadde mye halsbrann første gangen - jente, og nesten ikke noe andre gangen - gutt. Men dette er vel tilfeldig?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har veldig mye halsbrann, og venter gutt. Har lest at mye halsbrann er et guttetegn, men jeg tror det er helt tilfeldig og varierer fra person til person.
lettereforvirra Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jeg fikk jente sist og hadde EKSTREMT mye halsbrann. Denne gangen får vi gutt og har nesten ikke hatt halsbrann:)
Snuppelura70 Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Jeg også når jeg tenker etter. Jente forrige gang og mye halsbrann, gutt denne gangen og nesten ikke halsbrann i det hele tatt :-)
minnie27 Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Jeg har hørt at hvis du har mye halsbrann så får du et barn med mye hår på hodet Noen som har erfaringer her?
nr2pvei Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 i mitt 1 svangerskap hadde jeg mye halsbrann, og fødte da en gutt. Og han hadde mye mye hår. Noen sier at det er håret som gror når en har mye halsbrann. Ei veninne av meg fødte en datter med mye hår, og hun var også plaget med halsbrann i svangerskapet.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Hehe! MYE halsbrann til tider, venter jente. Jeg tror hun har mye hår på hodet Kan sende oppdatering når jeg har født.... Ti hiii! Term 27.03
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Hadde ingenting med jenta. NÅ har jeg masse med gutten!
tåke Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2007 Hadde ganske mye halsbrann med første, fekk ei jente med mye hår
guttemamsen80 Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 jeg har to gutter, og hadde veldig mye halsbrann med dem....og de hadde kjempe masse hår da de kom til ( skikkelig karius)....denne gangen har jeg veldig lite halsbrann, men jeg vet ikke hva jeg får ennå:-)
kokko Skrevet 4. mars 2007 #14 Skrevet 4. mars 2007 jeg har hørt at halsbrann så betyr det at du får en med mye hår ikke om det blir gutt eller jente. Jeg hadde mye halsbrann med nr 1 fikk jenta med masse hår.... nå venter jeg gutt og sliter masse med halsbrann denne gangen også så jeg regner med at denne karen også får mye hår.. skal bli spennende og se i april
prinsesse fiona Skrevet 4. mars 2007 #15 Skrevet 4. mars 2007 Har hatt forferdelig halsbrann alle tre gangene og venter gutt nummer 3. Ingen av dem hadde spesielt mye hår, men morsomt med slike myter..........
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #17 Skrevet 4. mars 2007 Hadde MYE halsbrann med nr 1= gutt med veldig lite hår. Hadde MYE halsbrann med nr 2= jente med veldig lite hår. Venter nr 3, og har MYE halsbrann, vet ikke kjønnet. Mytene stemmer IKKE på meg....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #18 Skrevet 4. mars 2007 Det er nok en myte ja, og tilfeldig om de stemmer. En venninne var veldig plaget med halsbrann og fikk gutt, jeg har ikke hatt noen plager med det og venter jente... Ca halvparten av mytene stemmer på meg, altså ift hvordan magen ser ut, kvalme, strek osv Konklusjon: myter er myter og stemmer derfor 50% av gangene, men gøy er det jo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå