Gå til innhold

alma- gammel hest eller nydelig jentenavn...??

Anbefalte innlegg

Uff, jeg er så usikker... Jeg har lenge før jeg ble gravid hatt lyst til å kalle dattera mi for alma linea. Synes det er skikkelig fint, samtidig som Alma er oppkalling etter min oldemor. Men så er det nettopp det da- høres det ut som en gammel dame (eller en gammel hest som noen i juliklubben sa.. he he) bare at jeg ikke ser det??

jeg ser jo at alma linea blir tungvindt å si, og at det nok ender opp med at alma blir mest brukt.

setter pris på MANGE ærlige tilbakemeldinger:)

Fortsetter under...

Alma er alldeles nyyyydelig!

Skjønner ikke hvor folk får assosiasjoner til en gammel hest. Tenker heller ikke på gammel dame!

Syns det er et sterkt, vakkert, søtt og samtidig kult navn som jeg håper ikke kommer til å bli så populært. Så kanskje jeg kan bruke det om jeg får jente :) Syns ikke du skal bry deg om de som sier "gammel hest" og "gammel dame".

Jeg ville gått for det!

Annonse

tuuuusen takk for tilbakemeldingene:) nå ble jeg glad, for jeg har vært så sikker til nå, men så begynte jeg å tenke på den stakkars jenta som skulle hete noe ingen andre synes var fint... rart at man bryr seg om hva andre mener egentlig, men sånn er det.

og ja, jeg har tenkt på om det ikke blie linnea (ikke linea), der passer av en eller annen grunn bedre;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...