prøver på nr2:) Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Har du løst å ta en liten kikk på oss også. Vi e begge lei av negative resultat hver måned og hadde hatt trua på de her periodan. Har gått tel akupunktur og tar homeopat medisin i 3 måneda- vært prøvera i et års tid. Klare du å se graviditet på mæ? Eller om det bli snart? Hadde EL førr nån daga siden trur æ.. Æ:150383 Han:100782 Hvis du vil se så bli æ veldi gla På forhånd tusen takk!!
prøver på nr2:) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 dytte litt.. Hååååperjoooooo.. vil du se på mæ ?
Håperjo Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Har dere startet utredning? Jeg får på en måte opp at det kan være lurt. Har du sjekket om du har eggløsning, jevne sykluser og ok luteralfase? Du sier du tror du nettopp hadde eggløsning... Jeg ser ingen graviditet med deg første, men jeg får igrunn ikke opp noe på deg - dessverre. Ikke alle er lett å lese for meg. Men jeg ville svare deg likevel siden dere har forsøkt i ett år. Prøv noen andre her og riktig lykke til!
prøver på nr2:) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Hei igjen og takk for svar boy'o boy æ håpe virkeli du har feil akkurat på det her. Jo nu skal du høre. Æ va operert i høst pga endometriose og litt sammenvoksninge og fikk sjekket at begge eggledera va åpen. Æ får positive EL testa og har nylig vært til innvendig UL der han så egget som var klar den månedn. Vi har fått rekvisisjona tel å ta hormonblodprøva av mæ og tel sperm test av mannen. Men gynekologen råda mæ å vente litt og heller prøve å slappe av og ikkje prøve så hardt. Fire stykk spådde mæ gravid i februar. Detta va med lengre tid mellom hver spåing så det va nok helt uavhengi av tidligar svar. Og nån har sett at det skjer snart. Men vi får nu se ka som skjer. Skal gi rapport her inne hvis æ e så heldi da Tusen takk Håperjo! Og løkke tel videre
starfire Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Hei hei, Maatte bare hoppe inn hit da jeg saa nick'et ditt. "kronisk bansjuk". Da jeg fortalte mamma at jeg og kjaeresten skulle begynne aa proeve, sa hun nemlig "Aah, vil dokker ha ban?" Er en tvangsfraflytta Finnmarksjente, og ikke ofte jeg hoerer "ban", nei.
Håperjo Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Ser du har et annet innlegg her - og er litt oppgitt nå. Du må ikke tolke mitt svar som at du ikke snart blir gravid. Jeg så at et eller annet kanskje ikke var maksimalt bra, men du/dere er jo heldigvis under utredning. Det er viktig når en har prøvd ett år. Og mange ting kan en ordne. Man kan som regel bli gravide selv når alt ikke er optimalt. Jeg har selv blitt gravid tross dårlige odds. Det er ikke alltid en får alle personer like sterkt opp - og slik er det bare. Og det å spå er ingen vitenskap! At du er spådd gravid av flere i februar og ikke blitt det kan skje. Graviditeter, spesielt eksakt måned og år er vanskelig å se. Selv ser jeg vanligvis tall, måneder som er viktige i den jeg spår sitt liv, årstider (naturbilder) og andre bilder - og så må en tolke. Det er vanskelig. Du er ung, og dette går sikkert din vei. Håper noen andre ser noe mer på deg, for jeg ser ingen graviditet nå, men som sagt så får jeg deg ikke klart nok opp- til å se! Jeg ønsker deg masse lykke til av hele mitt hjerte! Vi har selv vært gjennom det meste av utredning og vet at alt dette tar på.
prøver på nr2:) Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2007 Du e virkeli snill som gir så utfyllende svar. Neida æ har ikje lagt mæ ned og gitt opp på grunnlag av at du ikkje klare å se mæ så tydelig Men æ e generellt sett kjempelei av å vente og prøve. Du e utruli snill som bruke tid og energi på det her så du må ikkje bekymre dæ for at æ har lagt for mye i det. Det va nu trasig å høre at dokker også plages og at du har være utreda, grue mæ faktisk veldi tel å komme i gang me utredning. Men æ håpe at dokker får det tel. Hadde ikkje heilt trodd at det skulle ta så på å prøve å lage en liten baby Klare du å se ka som ikkje va maksimalt bra? Kan være litt godt å vite med tanke på at æ går tel akup.behandling og sånn. Sjøl lure æ litt på om probleme ligg i å få spira tel å feste sæ? Uansett så skal du ha tusen takk for at du har brukt så mye tid på mæ. Sette som sagt stor pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå