Gå til innhold

Herreguuuuuuuud!!!! Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at jeg skal på byen...Woohoooo=oD

MEN....HVA I ALLE DAGER ER DET MAN HAR PÅ SEG NÅR MAN ER PÅ BYEN DA???????

Er snart 1 år siden jeg var ute men det var på Wallmans (?) og det er jo middag og litt dans etterpå...=o(

HJELP MEG VÆRSÅSNIIIIIIIIIIIIIILL! *ber på mine knær*

Skal ut i Oslo så er hundre år siden sist...=o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8471389-herreguuuuuuuud-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du liker å gå i skjørt er jo det bra:) Men en fin jeans gjør susen. Ta en enkel topp med smykker som passer. Eller hvis du har noen kule støvletter så ta et antrekk som passer?

Jeg synes alltid alle andre ser "kulere" ut enn meg, men det er kanskje fordi jeg ikke har noen bukser som passer (og jeg skal IKKE kjøpe nye bukser før jeg har gått ned noen kilo).

Hilsen en som prøver hele klesskapet før hun skal ut :D

Samme problemet...=oD

Har skjørt men de passer ikke lengere..

Det jeg har på meg nå er en hvit genser meg en rosa grenser over med korte armer og en svart bukse. Tenkte å ta på støvletter med litt hæl på...Og så har jeg en halskjede som er brune rund kuler,,, Jugel med andre ord...hehe...Har ikke oppgradert garderoben...hihi

Men skal nok finne noe..Skal snart dra...hehe...

Tusen takk da

Klemme

Annonse

Hahaha....Glemte å svare...hihi...Var bare en liiiiten tur innom i går og svarte på et innlegg og det var det jeg orket...

Vel de gikk greit til slutt da...Fant ut at det ble en svart bukse, med en pudder rosa (ikke sånn knæsj, men veldig diskre rosa) genser med 3/4 ermer og en liten hvit singlet under...

Vi spiste først mat på Fridays...*drømmertilbake* Fylte poteteskall med ost og bacon...naaamnaaam...*sikle* Her drakk vi strawberry diquari (?? Vet ikke helt åssen det skrives hehe) denne ble jeg litt små kvalm av...Litt for søt for meg... Men den var god...

Eehem..Vel så dro vi på Hard Rock Cafè, her drakk vi mohito...den var god...Mmmm...Liker litt syrlige, lime og citrus drinker...

Så gikk vi videre til en annen pub..Ble veldig skuffa her..Her drakk vi summer passion... Denne drinken var pyton, men drakk da den opp..hehehehe... Møtte en svenske som sa vi så ut som to nybadet 16 åringer...hahahahahahahaha....

Dette var det vi rakk..hehe..Tok toget som gikk 0105, uheldigvis for meg gikk siste buss 0045..Typisk så jeg måtte ta taxi hjem, det var sure 200 å bruke..Det var den middagen for uka..=o(

Neste gang blir det mer planlegging og masse penger på kontoen...

Så i går så skulle jeg til Mangnor (ligger like ved riksgrensa til Sverige mot Charlottenberg) og besøke min bestemor og bestefar..Vi var invitert på middag..Koselig...Tror jeg skal besøke de litt oftere...Gutten min er jo den først oldebarnet så det er jo like stas for dem når oldebarnet og første+ andre barnebarna kommer...hihi..*Skryteskryte*...

Var veldig trøtt og sliten i går så orket ikke så mye...Uff...hehehe...

Dette var helga mi...

klemmeklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...