Hvalerbaby Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg føler meg litt egoistisk. Ei god venninne av meg fødte en nydelig jente i formiddag og er kjempe gla på hennes vegne men jeg ble litt lei meg også for jeg ville gjerne vært i hennes sko, føler meg litt falsk. Jeg gleder meg masse til og besøke nurket men vil så gjerne være i hennes sko. Vi sliter med og bli gravide. Har vært gjennom lap og fått vite at den ene egglederen er tett og den andre var halveis tett så den blåste de ut. Dessverre kan den tette seg igjen ganske fort så det blir søkt om prøverør på riksen. Er vi riktig heldige så blir jeg gravid en av disse første mnd. Fikk vite at det er muligheter for det nå. Føler meg bare litt teit for at jeg ikke klarer og være kjmpe gla på min venninnes vegne
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Jeg mener bestemt at du er HELT normal! Det er naturlig at du er lei deg for at dere sliter med å bli gravide, samtidig som du gleder deg på hennes vegne. Det er jo akkurat når folk rundt oss blir gravide/føder at vi kjenner på disse vonde følelsene på det sterkeste. Da blir vi jo ekstra minnet på vår egen situasjon. Så jeg synes ikke du skal føle deg teit eller ha dårlig samvittighet. Håper ikke du har hatt mye vondt etter lap.en, og at spiren sitter nå rett etterpå! Jeg vet om ei som fikk "blåst" ut egglederen, og som ble gravid helt naturlig tre ganger etterpå :-) Lykke til!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hei Du er ikke egoistisk men normal. Før vi ble prøvere så var jeg litt missunellig på mine vennier som fikk barn, fordi det ikke var meg. Jeg var gla på dems vegner men det gjorde litt vondt at det ikke var meg. Kjøp bisolvan slimløsede hostesaft og ta det 3-4 dager før EL og prøv med sex hver dag. Jeg ble gravid på 1pp. Vi hadde sex hver dag i 15 dager. Det skader ikke å prøve alt. LYKKE TIL
melkekua™ Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Skjønner deg så godt!!! Kan trøste deg med at de sier at det å holde et nyfødt barn skal påvirke muligheten til å bli gravid ;o) Så hold den babyen så lenge du kan )
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Det er vel bare naturlig.. Jeg snakket med en venninne i dag, og hun kunne fortelle at hun ble gravid. Ble jo så klart kjempegla, men samtidig så blir det litt sånn "ååå, jeg vil også-følelse" Vi er nok bare skapt sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå