Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er slik at hvis du har hodepine og vondt øverst i magen så kan du ha svangerskapsforgiftning,men nå skal ikke jeg skremme deg.Ring jordmor eller lege..du må aldri vente med å få svar på noe.Det er bedre med en telefon for mye enn for lite!!

Skrevet

hmmm... har hatt vondt i hodet i tillegg ja... ta en telefon til jordmor til mandag da. for det haster vel ikke så veldig?

Skrevet

vet ikke helt om jeg ville ha ventet akkurat.viktig å behandle så fort som mulig da hvis det er noe galt!

Skrevet

men hvor ringer jeg da da? til fødeavdelinga eller legevakta?

Skrevet

Ring føden du, straks!

Hold oss oppdatert, og god bedring!

Skrevet

*dytter*

Skrevet

får gudskyld ring føden dette kan være symptomer på svangerskaps forgiftning , noe jeg selv hadde i uke 35 , år man har vondt øerst i magen så tror jeg kanskje det begynner å bli gaske så alvorlig , det var i hvertfall det de sa til meg på føden at om jeg fikk de symptomee du har så måtte jeg straks innfine meg der før det kunne gå galdt både med meg å babyen , men heldigvis så satte de megg i gang før noe sånt hente , ta det på alvor i hvertfall !!!

Skrevet

nå er jeg tilbake fra føden:) babyen har det fint! de trodde ikke det var svangerskapsforgiftning siden blodtrykket var lavt, men skulle sjekkes igjen til onsdag.. ;)

Skrevet

Supert! Godt å høre :) Takk for tilbakemelding :) Blir så engasjert med hva som skjer her inne!

Skrevet

Så bra!! =)

men man er nødt til å ha høyt blodtrykk for at det skal være svangerskapsforgiftning? Jeg har sitti og lest på nettet nå, og har nesten alle de andre symptomene.. Har lagt ut en tråd på skravlesiden, men får ikke noe svar i det hele tat, og blir bare mer og mer bekymret=(

Skrevet

må vist det.... jeg har proteiner i urinen, vondt i hodet, vondt øverst i magen, kvalm, hevelser i hender å føtter.... men blodtrykket var for lavt fikk jeg beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...