Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Var så koselig sist onsdag, så har lagt ut informasjon om nytt treff på treff sidene. Håper vi blir noen denne gangen og:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 I'll be there! ) Blir i Oslo denne uka her, reiser heller til mamma neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Flott! Får se om flere slenger seg på og. Bestilte sånn loff greier sist, men det var ikke det samme, så blir salaten på onsdag..hehe...Og satser på litt blidere servitør denne gangen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. mars 2007 #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Etter den nevnte reparasjonen av bil må jeg se ann litt;-) Men har lyst til å komme inn til Tigerstaden en tur igjen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #5 Del Skrevet 3. mars 2007 Koselig om du også kommer denne gangen:-) Er vel litt langt med kollektivt for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #6 Del Skrevet 3. mars 2007 Mulig Hoppetussa tar en tur også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #7 Del Skrevet 3. mars 2007 Flott:-) Hun har ikke vært med før? Husker ikke alle nicka på de som har vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #8 Del Skrevet 3. mars 2007 Nei, hun har ikke vært med før. Hun bor jo ett stykke utenfor byen... Men hun skrev på treff-sidene og spurte om veibeskrivelse. Jeg har sendt henne en PM... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk76 Skrevet 4. mars 2007 #9 Del Skrevet 4. mars 2007 Var inne og så på treff-sidene, og der sto det treff 14.mars? Har dere planer om å møtes også nå førstkommende onsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #10 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, tenkte å møtes nå på onsdag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. mars 2007 #11 Del Skrevet 4. mars 2007 Beklager. Det var visst feil i overskriften både i innlegget oppe og tråden jeg hadde laget.. Jeg har rettet på overskriften og laget en ny tråd! ) Onsdag 7 mars var det jo vi mente! Kan vi skylde på ammetåke, Hilde? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #12 Del Skrevet 4. mars 2007 Vi skylder på det vi..hehe...Bra dere så det, tenkte ikke over at datoen var feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå