Gå til innhold

var dere store før dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke for å være frekk eller noe...jeg bare llurer på hvor jeg selv står hen i forhold til vektøkning i et svangerskap...

håper dere er fornøyd med kroppene deres uansett =) og ønsker dere lykke til med alt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide 105 kg på første kontroll og er 168 høy. Regner med at jeg veide det samme før jeg ble gravid...

Skrevet

Er en del svar på dette på tråden "hvor store er dere?" dytter den opp.

Skrevet

Tja, jeg var 1,73 m og veide 87 kg da jeg ble gravid, så noen småjente var jeg nok ikke nei.

Skrevet

ok..

takk fr svar jenter :-) ha en strålende uke

Skrevet

Var 65 kg da jeg ble gravid med nr 1. Var 83 kg da jeg ble gravid med nr 2 og 95 kg da jeg ble gravid med nr 3. Er 1.70 høy. Så sånn har det dessverre gått med meg...........

Skrevet

Var litt stor ei stund før første svangerskap ja. Men gjekk ned frå 94 til 84 før eg blei gravid. MEN, eg la på meg alt det og meir til i svangerskapet, og det forsvann ikkje "automatisk" av at eg amma.

Så - før svangerskapet var eg kome ned i ei vekt eg var fornøgd med, 1 1/2 år etter fødselen er eg framleis 12kg over (har gått ned 13 då...), og gravid med nr. 2... Er redd for kva kroppen min kjem til å gjere med meg denne gongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...