Gå til innhold

3D ultralyd - noen som tok det?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke og tok det. Leste litt informasjon om det på forhånd, og der stod det at i enkelte tilfeller var bildene såpass dårlige at man ble mer "skremt" enn glad når man fikk se bildene. Så vi nøyet oss med den vanlige 18 ukers ultralyden...

 

Noen som har tatt 3D ultralyd? Anbefaler dere dette?

 

(Neida, er ikke gravid igjen enda, bare nysgjerrig...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok det med Sofie, hadde ikke kommet dessverre når jeg var gravid med Emma. Var kjempe fornøyd, så alt tydelig, og fikk dvd vi kan se på i ettertid av hele undersøkelsen. Er dyrt, men aboslutt verdt det synes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok også 3D -ultralyd og ble veldig førnøyd.

Vi ville så absolutt vite kjønnet, og på rutinekontrollen kunne de ikke se det fordi "bebis" lå med beina foran tissen og nektet å flytte på dem. Dermed konkluderte vi med at det var en fornuftig jente, men for å være helt sikker bestilte vi time til 3D-UL. Akkurat da legen skulle sjekke kjønnet sovnet "bebis" og var umulig å vekke igjen. (Til tross for at jeg hadde spist sjokolade på forhånd og hoppet opp og ned for å vekke). Legen ble så lei seg for at vi skulle betale 1500,- og ikke få vite det vi var ute etter så han satte opp ny time til oss i lunchpausen sin noen dager etterpå, vi kom tilbake og fikk vite at vi ventet jente. ;) Deretter reiste vi til Newcastle og den vordende far (som hater å gå i klesbutikker) gikk helt amok i barnebutikkene.... Morsomt :)

 

Vi fikk fine bilder og DVD, og jeg tror nok det kommer til å bli favoritt-DVD'en til V når hun kommer i rette alderen. Og blir vi gravide igjen så skal vi på ny 3D-UL. :) Ergo; anbefales absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre, da. Får kanskje gjøre det neste gang, da...

 

Når vi var på rutine ultralyd så var det moren til min beste vennninne. Så vi fikk litt ekstra tid og hun sørget for et skikkelig bilde til oss i alle fall. (Mulig hun gjør det for alle, men følte at hun tok seg litt ekstra bry!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...