Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 vognjungelen er skummel , det er jo så mye å velge mellom. Hvilken vogn anbefaler du og hvorfor? Pris spiller ingen rolle....termin i september så trenger en vogn med god plass til baby og pose!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Spørs helt an på hvor du bor og hvordan du skal bruke vogna. Bor du i en by og er feks en del på kjøpesenter så ville jeg valgt en vogn med svingbart forhjul. 4-hjulingene er veldig tunge å trille i svinger og i butikker. Jeg bor på landet og trengte ei solid, vind-og vanntett vogn. Derfor valgte jeg Simo kombi. Jenta vår ble født i sommer og bagen var så stor at jeg brukte den helt til jul. Simoen er lun og tett uten bagen også. Er veldig fornøyd med simoen, eneste aberet er at den er tung og tar mye plass i bilen. Så derfor kjøpte jeg en OTH urban jungle her for noen uker siden som en vogn nr 2. Passer veldig bra nå når lillemor har blitt større. Dra på en butikk og hør hva som anbefales. De er som regel flinke på utstyrsbutikkene!
2julibarn Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Enig i hun foran her, på shopping og små-trilling er det fint med svingbart forhjul. Jeg som går masse turer på all slags føre liker mere robuste vogner med 4 hjul. Jeg liker ikke Simo fordi den er så tung. Eks Brio har like god plass til barnet, har samme gode kvaliteten som Simo, men er mye lettere og tar mindre plass i bilen. Liker derfor Brio mye bedre. Jeg liker også Teutonia fordi de er tøffere å se på. Alle disse vognene er like gode å trille og har vendbart håndtak, noe som er viktig for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå