mamma >to gull Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 hva skal dere kjøpe? tror det blir Libero her, leste at de har 75% av markedsandelene så da er ikke jeg så vanskelig..hehe..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Tror vi velger Libero, siden de ikke inneholder noe lotion o.l. Vil selv velge hva babyen skal få på huden sin, og trenger ikke hjelp fra Pampers. Kanskje vi skal prøve Coop bleiene også, har lest at de er ganske lik libero, så dersom de fungerer like bra er det jo ingen vits i å kjøpe dyrere bleier.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Har igjen noen bleier fra storebror i div str så jeg skal ihvertfall bruke opp de... (er vel for det meste libero) Nå bruker vi pampers til han, siden det er billigere enn libero. Vi handler alt på rema og der er pampers billigere enn libero er på kiwi (test i vg før jul) Så det er mulig vi fortsetter med det...hvis passformen passer kroppen til lille mini. På storebror var libero best i passform.
@prilgutt.ventes Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Heisann!! På sykehuset bruker de pampers, det gjorde de i hvertfall sist jeg fødte. De er også de eneste som er godtkjent av astma å allergi frobundet tror jeg. Men det største plusset er at de er kjempe billige på rema tusen. En pk nyfødt bleier koster bare 20 kr!! Å etter det kan man kjøpe eske med to å to pk i te kun kr 80. Det er billig. På ica er hver fjerde gratis også. Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd!! Klem jente som også venter i april! En liten gutt.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 At de er godkjent av Astma- og allergiforbundet betyr bare at de har vært villig til å betale for merket, ikke at de nødvendigvis er bedre.
*Mi tesorito* Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Hver 4. pakke gratis på ICA??? Har aldri hørt om det... eneste butikken i næreheten er en svindyr ICA så det hadde vært fiint om det stemte!!
missamor proud parent.:) Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Det er vel på Kiwi det er hver 4 pk gratis..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Kiwi har hver 4. pk gratis LIBERO bleier... Mens meny, spar og ica har hver 4. pk gratis PAMPERS bleier....
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Jeg hadde Libero til første mann og skal det til neste mann også. Min erfaring etter å ha jobba på småbarns avdeling i barnehage i noen år er at Libero bleine er mye mykere og mer elastisk enn Pampers. Jeg prøvde meg så vidt på Coop bleiene sist, men følte at de ikke holdte spesielt godt på fuktigheta. De føltes litt klamme på utsiden.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 De to gangene jeg har født har de brukt libero på fødeavdelinga..... Uansett, har prøvde begge merkene til mine to, og jeg synes helt klart at libero er best.
mayaya Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Vi kommer til å starte med Libero, basert på kjentfolks erfaringer med merkene. Men - vi kommer jo til å se det an, og evt bytte dersom noe annet ser ut til å passe småen bedre. Har forresten noen Pampers som vi fikk i apotekpakken, så de må vi vel prøve. På Coop får man 10 kr rabatt per pakke uansett om man skal ha Libero eller Pampers, og Obs er billige fra før, så det blir vel noe tilsvarende hver 4 gratis-tilbudene..
jubalong 5+1= 6 Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Jeg venter nr 4 og min erfaring er å velge/prøve begge merkene etterhvert som babyen vokser og utvikler seg.. Jeg har måttet bruke begge merkene i forskjellige perioder tilpasset barnets kropp og behov. Har da vært like fornøyd med begge merkene....Så mitt råd er å ikke bestemme seg for noe som helst, bare prøv etterhvert!!!! Alle er like gode på sitt punkt!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 Ja, hver 4 pakke er gratis på Ica, og du får ett bonuskort i kassen når du handler første pakke.. de har hadt slik oppleg nå i over ett år.. men alikevel jeg som jobber i en Ica butikk og står for innkjøp osv.. så er det definitiv mer salg av liberobleien.. slik har det vært i alle år. På sykhuset her i stavanger og på helsestasjonen så bruker de libero.. jeg sverger selv til liberobleien.. mine barn tålte ikke pambers, ble sår i rumpa av de.. du/dere må rett og slett teste selv på deres barn, har hørt at bleiene på lidel også er bra og billig, men har ikke prøvd selv.. men husk at bleier har aldri vært så billige noen gang som de er nå.. butikkene taper masse penger på å selge de.. for hver pakke vi selger på Ica så taper vi ca 6-12kr pr pakke, hvis vi ikke har extra tilbud(da taper vi selvfølgelig mer) Bare for en ca 10år siden, var bleiene dyrere enn i dag, og ja også 20 år siden var de dyrere for en pakke bleier.. Ta f.eks en liten pakke bind, de koster ca 30,- for 12-14 stk og er bitte små, en pakke bleier fra ca kr 40-60 og her får du ca 22-32 og kansje enda mer på de minste pakkene..
En liiiten til. Skrevet 4. mars 2007 #14 Skrevet 4. mars 2007 Sist så brukt æ pampers,syns å huske at de passet ungene mine best!
1976 kreps Skrevet 4. mars 2007 #15 Skrevet 4. mars 2007 På min første brukte jeg pampers,men hun fikk utslett av dem,så jeg gikk over til libero og er veldig fornøyd med dem.
Trampe 79 Skrevet 4. mars 2007 #16 Skrevet 4. mars 2007 Eg vil prøve meg litt fram. Med jenta mi brukte eg Libero då den passa best til henne, men med guten min brukte eg Pampers då den passa best til han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå