Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Trenger råd å tips til hvordan å få fødselen i gang! Begynner å bli lei av å vente...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 fødte 10 dg før termin, har gått over med de jeg har fra før. Brukte bringebærblad kapsler i den siste tiden før fødselen denne gangen, og så tok jeg det vel ikke så med ro ellers heller, som jeg burde ha gjort kanskje, og dermed var fødselen i gang. sex ble også prøvd, dog ikke i ekstreme mengder men kanskje hjalp det. verdt et forsøk kanskje?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Vask vindu, skur gulv, gå trapper, spis sterk mat, kanel.. Husker ikke alt det jeg prøvde (forøvrig totalt uten resultat,men det fikk nå tida til å gå..). =)
nr3 i september Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Vi hadde sex natta før begge fødslene, har 2 gutter. For å si det sånn så ble det ikke akkurat mye sex på gubben i de siste mnd. Hadde hørt at det skulle funke og prøvde, og tror faktisk at det gjorde det for oss. Men hvem vet? Kunne være tilfeldighet oxo...(men tror ikke det).
C <3 M <3 E <3 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Vi hadde sex rett før det starta på begge. Nr. 1: Hadde sex, riene startet mindre enn en timer etter. Tre dager etter ul termin. Nr. 2: Hadde sex, vannet gikk ca. 30min. etter. Ti dager før ul termin. Verdt å prøve hvertfall, men ikke regn med at det skjer på første forsøket da:-) Tok også bringebærblad kapsler et par mnd. i forveien på begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå