Gå til innhold

Dere som skal holde dere heeeeelt i ro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga diverse årsaker (tidlig åpning og premature rier i mitt tilfelle);

hvor ofte er dere på kontroller nå på slutten?

Jeg fikk bare beskjed om å komme ned på legekontoret en dag til uken og levere en urinprøve (da er det to uker siden siste kontroll). Skal visst ikke inn til legen, bare levere til damene der...

Tenkte jeg skulle dra ned på torsdag, da er jeg 36+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca annenhver uke. Er nå 34+1, skal til jordmor man. Etter det blir det nok bare vanlig kontroll annehver uke.

Fikk beskjed på riksen, at når jeg kom meg til uke 35, kunne jeg slappe av, ha sex osv... Ikke det at det frister mest nå:)

Jeg skulle slappe av pga babyen har ligget langt ned i bekkenet, nedpress og fødte 34+6 forrige gang.

Skrevet

Ok :o)

De sa ingenting om når jeg kunne begynne å bevege på meg igjen... Blir litt teit å ringe føden bare for det, hehe...

Og legen min er skikkelig overbeskyttende, så han vil nok at jeg skal ligge til baby er ute :o)

Han sa til og med på forrige kontroll at jeg ikke skulle se på tv mens jeg lå hjemme. Det ultimate var å ligge i senga og høre på Bach og Beethoven etc...

Hm....

Skrevet

I alle dager..kan tv titting føre til for tidlig fødsel?

Skrevet

Nei, synes da ikke det...hehe... Men som sagt så er han en smule overbeskyttende :o)

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg har ikke fått beskjed om oftere kontroller. Jeg skal ikke til jordmor för i slutten av mars, så for min del er det lenge å vente på neste kontroll. Skulle bare ringe/komme ned på sykehuset hvis det skjedde noe mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...