Gå til innhold

Hva syns dere? (Guttenavn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sier Joel med trykket på o'en, ser for meg en svensk mulatt med rastafletter som er dødskjekk, men det er nok fordi jeg aldri har møtt noen andre med det navnet. Synes egentlig ikke at det funker så bra på Norsk, bedre på svensk...

Annonse

Ja tror nok det er mange som syns det er fremmed, og det er det jo også, er ikke så mye brukt, og det er jo heller ikke et norsk navn. Men jeg syns det er helt nyyydelig!

Absolutt en god kanditat som navnet på min sønn.

Takk for tips til dobbeltnavn, Margot :-)

Paul er ikke helt min stil. Så det blir ikke aktuellt. Tror nok det blir Joel, med trykk på el. Men alikevell kjekt å høre hva dere her inne mener om navnet!

Kom med flere synspunkt! Hadde gledet meg! :-)

Tror det er mest vanlig med trykket på første stavelse, litt på samme måte som Daniel, Mikael, Gabriel og Samuel. Det er forresten et bibelsk navn, og burde derfor gli helt greit inn blandt alle de andre bibelske navnene som er så populære, det fine er at det forløpig ikke er for mye brukt.

Synes det er et kjempefint navn, vurderer det selv men er litt usikker fordi en i nær familie heter Noel, Det kunne kanskje være et alternativ for deg forresten, det har også trykket på første stavelse.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...