Gå til innhold

Rier som kommer og rier som går...

Anbefalte innlegg

snart like sliten som en matador.. Terminen var 1. mars. Våknet i går morges med litt smerter i ryggen.. Gikk på do for å tisse.. Det kom litt blod på papiret.. Ringte føden, og skulle bare avvente å se om det kom noen rier.. Det gjorde det etterhvert.. Men ikke jevnlig og de varte i et par timer.. Så var det stopp.. Resten av dagen.. Våknet i 5 tiden i dag tidlig, med vonde rier nederst i korsryggen.. De kom jevnlig hvert 10.min i 2 timer, så ringte føden igjen. Jeg skulle avvente og se om de tok seg opp til hvert 5. minutt.. Og så ringe igjen.. Men.. Etter 3 timer så var det jammen stopp igjen.. Da fikk jeg sove litt i hvertfall.. Nå har de tatt seg opp igjen.. Kommer ca hvert 10 min og varer i ca 1 min.. Håper det tar seg opp i intensitet nå altså.. Kan da ikke fortsette sånn? Jeg psyker meg opp til fødsel hver dag nå.. Og ingenting skjer.. Litt nedtur.. Men sånn er det vel for meg.. Og kanskje noen andre der ute? Heldigvis at det har vært noe sport å se på tv i dag i hvertfall:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8470541-rier-som-kommer-og-rier-som-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner:)

I natt har jeg hatt forferdelig vonde rier jevnlig med ca 10 min mellomrom. Nesten ikke sovet.. Er kjempetrøtt.. De kommer desverre ikke noe hyppigere. Men ringer fødden snart.. Epidural virker veldig forlokkende som smertestillende nå:) Får håpe ting kjer i dag... Er ikke trent for sånne døgnmaraton;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...