Gå til innhold

syklusen min er helt rar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste månedene har syklusren min vært dag 30 så 35 så 21 så nå på dag 37 før dette var det gjevnlig dag 28. har ikke fått mens enda men ingen tegn på graviditet heller... er det noen andre som har vært borti lingnene syklys???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Min syklus har alltid vært 28 dg, men de siste gangene har det vært 26 dg, legen min mente at det var slik som kunne skje. Vet også at man kan få mer uregelmessig mens når man blir eldre, 35 ++, men jeg vet jo ikke hvor gammel du er.

Skrevet

Jeg er 27, så da er nok ikke det grunnen...har alltid gått på p-pille så husker ikke hvordan syklusen var før det...

Skrevet

Det er mangen som får ustabil syklus etter pille slutt. Jeg har hadde først på 31 dager så på 37.

Skrevet

noen fler m rar syklus??????????????????????????????????????

Skrevet

jepp........alt fra 32 til 45 dager, blir gal av det......

Skrevet

Syklusen min har også vært rar i det siste, 28 og 35 dager. Og nå på dag, skal vi se, 45 uten tegn til noenting...

Skrevet

Skriver under her jeg!!

1 pp: 34 dager, 2 PP: 25 dager, 3 PP: 43 dager.,..

Spennende å se hvordan denne pp blir...sukk...

Skrevet

Har alltid hatt rar og uregelmessig syklus fra 30 - 37 dager, kjedelig! ( er også 27.)Mye vanskeligere å planlegge når den varierer sånn:( Hadde SA for 10 dager siden...ble så lei meg... Men vet iallefall at det kan klaffe nå(var min første graviditet etter 7 mnd prøving). Håper det ikke tar så lang tid før en liten ny spire sitter;)

Skrevet

henger meg på her jeg også. min syklus var ganske bra før, mellom 30 -35 dager, så tok jeg ut spiralen i våres/ sommer og etter det har syklusene mine blitt lenger og lenger.nå er jeg over 4 uker forsinket. tok en gt for 14 dager siden og den var neg. noen andre som har opplevd lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...