Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei...ingenting nytt. Trusa fortsatt like hvit og ingen som helst symptomer på noe som helst... Lyst å ta meg en Amarula jeg Nettopp kommet fra jobb nå. Hadde lyst å se fullmåneformørkelsen i kveld jeg, men nei da...Overskyet her jo
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 hmm..... merkelige greier. hvilken dag er du på nå?hvor lange sykluser har du hatt før egentlig?? skal begynne å el teste i morgen jeg:-)
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Har stort sett hatt sykluser på rundt 32 dager (aldri kortere), men nå er jeg vel på dag 42 eller no...Kommet ut av tellinga Haha... Var sånn i oktober også. Da kom den vel på dag 50 eller noe... Ja, ja...fikk lyst på litt likør jeg Er vel bare å supe i vei da Skal på utdrikningslag på lørdag og da blir det vel en liten fest tenker jeg
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Lykke til med el-testing forresten!!! Satser på at du finner el og at et par av rumpetrollene faktisk finner veien fram til det magiske egget
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Teste t ennå eller Turbo??? ...spent....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 når blir neste test da?før fest til helgen?? gubben er fast bestemt på sex hver dag,men jeg prøver å si at annenhver holder.... blir sikkert litt ekstra rundt el:-) heier fortsatt på deg!!!!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Er vel ingen vits å teste, men siden jeg skal på utdrikningslag på lørdag er det vel kanskje lurt... Bare slik at jeg ikke gjør noe galt Haha....liten sjanse for det gitt
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 men hva er grunnen til at du får så lenge sykluser innimellom da? merkelig at de forandrer seg sånn.... har du snakket med lege eller gyn om det? er jo drit kjipt å gå å vente sånn da!! aarrrgghhhh...............
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 ingen anelse hvorfor det er sånn. og ja, det er kjedelig å gå og vente sånn, men helt genialt når man er ikke-prøver da er jo ikke akkurat blødninger man vil ha vanligvis
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2007 hallo!! er litt opptatt for tiden,så er lite på msn. så får oppdatere meg her.... alt bra,ikke noe nytt og ingen vits i å teste?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå