Gå til innhold

Fikk høre noe morsomt i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en helsekostbutikk der de også driver med healing, akupunktur, aromaterapi osv... Der spurte jeg etter bringebærkapsler noe de hadde hørt mye positivt om, men de hadde ikke. Så spør hun meg hvor lenge jeg har igjen til termin? og jeg svarer 4 uker. Så står hun å kikker på meg lenge. Jeg føler på meg at du får før tiden. Så begynte hun å se etter neste fullmåne osv. som er 19 mars og hun sa at jeg kunne begynne å forberede meg på fødsel etter denne tid. Hun spurte også når "min" termin var, og da sa jeg 25 mars. Og da sa hun at det var denne som stemte på meg.

så vi får se da. om hun kommer før tia. he he morsomt om det skulle stemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... får det ikke til å stemme med den fullmånen. Det er jo fullmåne i natt og da er det vel 4 uker til neste fullmåne... Den 19.mars er det ingen måne.... mulig det står feil i min 7.sans....

Skrevet

Hehe, var litt kjapp med å trykke ferdig,

Det jeg også hadde tenkt å si var at det blir jo veldig spennende å se hvordan dette går...

Lykke til uansett fullmåne eller ei =) =) =) =)

Skrevet

Hm, merkelig...på vår kalender er neste fullmåne 19 mars, og etter det er 17 april som er neste etter det igjen...

Skrevet

Begge de to datoene er det nemlig ingen måne (nymåne)..hos meg... Og i dag er det fullmåne uansett!! Ellers kan vi jo ikke se noen måneformørkelse!! Ingen måne= ingen måneformørkelse. Og er det fullmåne i dag kan det heller ikke være fullmåne den 19..

Skrevet

Full måne i kveld ja,Er bare til å se på himmelen om den skulle være klar og fin:) Den var nesten fullkommen i gård.

Skrevet

Kanskje er symbolene for full- og hel nymåne til å misforstå? Når den er helt hvit, er det fullt lys, dvs hele månen synes, og når den er helt svart, er den usynlig, altså full nymåne.....

Skrevet

wæææ, neiii, jeg vil ikke inn og føde den 19!!! "Min" termin er også 25. Svigerinna mi fyller år den 20. Vil IKKE ha på hennes dag.. Håper det er feil med fullmånen :( (biter negler)

Skrevet

Ja fikk det ikke helt til å stemme i går kveld vi heller, men det er jo som dere sier og kalendrene viser: full nymåne. så vi satser på det vi:) he he. spennende å se.

Skrevet

Ikke rart at det ikke stemmer. Jeg har nemlig hørt at den tiden folk flest føder på er fra nymåne og frem til fullmåne, og da spesielt rundt fullmåne. Så da stemmer det jo om månen er "liten" 19. mars og at frem til fullmåne er bra å føde... har selv termin 21. mars så det passer bra for min del. Jeg har på følelse av at jeg selv kommer til å gå litt over og føde 1. april, men det er jo lov å håpe at det skjer før da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...