Gå til innhold

Jeg har gjort noe jeg ikke burde.Ang testing.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innsetning nå på mandag.Etter 6 dagers langtidsodling. Testoholik som jeg er,så tok jeg en test allerede dagen etterpå (som så klart var blankt negativ). Måtte bare ta en test nå også og det kom et super blått kryss frem.To like sterke streker som kom med en gang. Kan jeg virkelig väre gravid ? Skal egentlig ikke teste för neste lördag.

Nå er jeg livredd for at jeg har gjort noe dumt her.

Vil så gjerne ha en bebis i magen,men er livredd for å bli skuffet neste lördag nå.

Fortsetter under...

Hei, på Riksen tar vi blodprøve 14 dager etter uttak og jeg fikk beskjed på mitt første forsøk at jeg kunne teste hjemme dagen etter, dvs 15 dager etter uttak (som også er befruktningsdagen).

Jeg vil tro at du er gravid! Lykke til med venting og eventuelt ny test!

Annonse

Jeg tok test paa dag syv, og den var positiv, og vesla er naa 7 mndr gammel.

Jeg var egentlig gravid med tvillinger, jeg tror det er derfor testen slo ut allerede etter 7 dager. Naa klarte ikke den ene tvillingen seg, men vi er allikevel kjempe glad for hun vi har.

Jeg tok ikke noen egglosnings sproyte, om du tok den saa kan den gi deg en falsk positv test i opp til ti dager.

Lykke til

Vi får håpe det beste, men har dessverre ingen erfaring i så tidlig testing. Jeg satt også inn egg på mandag men 4 delt da.

Som tidligere nevnt har jeg tro på disse langtidsodlede embryoene. Det blir spennende å se fremover. Du kan jo ringe sykehuset å få tilbakemelding på om hva de tror.

En liten gratulasjon i allefall.

Tusen takk. Tok en ny test idag, og like positiv. Må nevne at jeg ikke har brukt morgenurin noen av gangene.

Åh, tiden til neste lördag kommer til å bli såååååå lang.

Angrer på som bare f at jeg testet så tidlig.Nå grubler jeg jo enda mer enn för :D

Skjønner deg så godt angående testing-det er så vanskelig å vente!

Vil ikke skru opp forventningene dine for mye, men det høres jo virkelig ut som om du er gravid:o)...................

En kjemisk graviditet er jo alltid en mulighet, men er ikke så vanlig heldigvis. Mener at Eifos testet like tidlig som deg, og hun var jo gravid

Oj,oj dette blir en nervepirrenede uke. Sender en tidsmaskin til deg så den går ekstra fort:o)

Klem

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

ikke for å dra deg ned i kjeller'n her, men har hørt at egget ikke fester seg før ca 6 dager etter innsetting og da tar det vel noen dager før du begynner å produsere nok hcg til utslag på test vil jeg tro.

Håper at dine tester viser seg å være riktige, men prøv å vær litt realistisk MissBehave.

Lykke, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...