Gå til innhold

Å HERREGUD!

C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ SITTER JEG HER MED ET STORT BLÅTT KRYSS FORAN MEG.........jeg skal bli MAMMA!!!!!!! blåser masse fødestøv til dere andre her inne:) ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* *puh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babystøv skulle det stå!hehe:P litt på tur nå:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!Stjeler en neve med baby støv!!!Kos deg masse med spiren!!!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Og lykke til.

Suger til meg babystøv

Skrevet

Gratulerer så mye!!!=)

Suger til meg babystøv!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE::D:D:D

Jeg rasker med meg en god porsjon av babystøvet!

Lykke til videre!!

Skrevet

Det er bare stas, kos deg ordentlig, og lykke til. Gratulerer!

Skrevet

gratulerer så mye..sikkert en fantastisk følelse:)grabber tak i alt babystøvet:)prøve du lenge?

Skrevet

tusen takk jenter....går helt rundt for meg nå....hehe... ikke beste dagen og jobbe på....:) sender enda en god porsjon med babystøv, og satser på at dere alle får en spire i neste pp:) ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* :) møtes på første tri:)

Skrevet

Grattis:)prøvde du lenge?

Skrevet

har ikke prøvd lenge, så føler at jeg sniker litt i køen her...:( dette er 2 pp, men første der vi har regnet utifra el og lignende...... satse på at jeg smitter dere da:;)

Skrevet

Takker og bukker for en stor neve babystøv. Gratulerer og lykke til!

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!!

Takk for babystøv..=)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til videre med den lille spiren!!!! Suger til meg babystøv, så kanskje vi skyter fulltreffer i kveld :o)

Skrevet

Grattis!! Testet pos i går, sees på 1 tri=)))

Jeg er fforesten 4+3, og har termin den 10 nov, enn du?

stor klem fra meg=))

sender også masse babystøv til dere ALLE!!!!!!

Skrevet

ååååå=D så kooooooselig =D

gratulerer =)

og tusen takk for babystøv=)

lykke til videre over til 1 tri =) og ha en strååålende lørdag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...