Gå til innhold

November: Hvor trives babyen best når h*n er våken?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Nå liker Leon seg best når han får "stå" på fanget vårt, blir bært eller når vi leker med han på krabbeteppet.

Oppmerksomhetssyk liten tass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bli bært er nok definitivt favoritten her ja. Hun ler alltid hvis jeg lar henne stå på fanget eller magen min mens jeg lener meg tilbake. -Rar jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på fanget eller ligge på dyna på gulvet =) eller på stellekommoden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ihvertfall ha oppmerksomhet uansett hvor han er. Trives best på fanget, på gulvet og leke, under babygymen ( men synes det er litt kjedelig nå siden han ikke får dratt ned tingene og inn i munnen så har begynt å like de løse lekene bedre), og synes det er helt topp å ligge naken på stellebordet og bable i vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel egentlig fått en sutretass som liker best når vi bærer rundt på han. Vel, nå må jeg passe meg for å være negativ mot han; det er vel bedre å si at han er en liten nysgjerrigtass, som vil at vi skal farte rundt i leiligheten med han.

 

Ellers så liker han når jeg danser med han ( ehm, det blir jo nesten det samme som å bære)

 

En liten stund under krabbeteppet og rive i tøylekene som henger ned går også an.

 

Sitte i vippestolen på spisebordet som bordpynt når vi spiser er ok så lenge det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...