mayaya Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Dette har jeg hørt fra "overalt" nå, til og med jordmor sa det.. Men hvorfor???
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Ja, det kan du si.... Jeg har to barn..fødselen til sønnen min startet på kveldinga og han er født 23.48. Dattera mi er født 03.00 på natta...
Kondis som en murstein Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Har hørt at det er fordi at da slapper kroppen helt av...
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Aner ikke hvorfor,men den første fødselen min startet på natta. Vannet gikk kl 3 sånn ca... Håper det ikke skjer på natta denne gangen, må jo levere fra oss snuppa!
bare meg;) Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 jeg har hørt at om babyen er unnfanget på kvelden kommer den om natta, er den lagd på natta kommer dem på morningen, er den lagd på morningen kommer den om dagen og er den lagd på dagen kommer den på kvelden. de fleste har jo sex på kvelden så.... snuppa vår kom på kvelden så dette kan godt stemme
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Det er veldig vanlig at fødselen starter i forbindelse med at du sover, da slapper kroppen av helt... vannet gikk på meg etter en ettermiddasghvil... Så det var ikke natt, men likevel i forb. med soving!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå