Gå til innhold

bleier

Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det billigest å kjøpe bleier. Kan jo springe rundt i alle butikker å sjekke, men viss det er noen som har gjort det allerede er det jo bortkastet tid...... Kommer til å handle på den lokale butikken her men der er det iallefall ikke billig, så kommer nok til å handle inn i stort av og til også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del avtaler ute og går da, og så spørs det om hvilke bleier som passer barnet ditt best... Men her er de jeg vet av:

Coop-butikkene; 10 kroner avslag pr pakke på alle typer om du har medl.kort

Kiwi; Hver 4. gratis

Rimi; Skal ha noen ganske rimelige storpakker

Lidl; Billige på bleier, men har sitt eget merke. Mange er fornøyd med dem.

Vi kommer til å handle på Coop Obs en del, for vi handler gjerne der ellers også, og de er billige i utg.punktet. Med 10 kroner i minus per pakke, blir det ingen tvil... Ellers har vi Coop Prix i nærheten (nærbutikken vår).

Skrevet

Jeg kjøper bare pampers. Til sønnen min som er to år nå kjøper jeg de på REMA 1000. der har de store esker med to pakker i. Det er også flere bleier i hver pakke enn hvis du kjøper de vanlige pakker. Du får en eske til 80,-

Men jeg tror ikke de har sånne pakker til nyfødte. da tror jeg det lønner seg mest å gå på ICA MAXI. Der får du den fjerde pakken med bleier gratis. Det som er litt artig der at du får rabbat for en vanlig pakke ca. 63,-men en pakke med nyfødt bleier koster bare rundt 40,- tror jeg. Så hvis du kjøper fire om gangen får du ca. 1,5 pakke gratis!!

Lykke til med letingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...