Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 jeg fikk den veldig tidlig da jeg ventet guttene mine....nå er jeg i uke 35 å har ennå ikke sett den....kan det bety at det muligens er en jente denne gangen? er det flere her som har hatt stripe med gutt, og evt ikke med jente? er så veldig nysgjerrig på den lille:-)
første-27 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hei, jeg har den stripa på magen og magen står ut som en veldig typisk guttemage, men det er en jente der inne! Den stripa har med hormoner å gjøre etter det jeg har forstått og ikke noe med kjønn. Jeg fikk den dog ganske sent i svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 ja jeg vet det er mange som har fått den når de venter jente, men jeg syns det er så rart at jeg fikk den så tidlig med guttene ( og kraftig), og at jeg ennå ikke har sett den:-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Eg såg den først i går, veke 37 men kan desverre ikkje hjelpa deg med noko svar sidan eg ikkje veit om eg har gut eller jente i magen...
Elias og Kristians mamma Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 fikk stripe tidlig i forrige svangerskap og fikk da gutt. denne gangen har jeg fått stripe sent, kanskje i uke 37-38 og jeg venter gutt denne gangen også. det er nok litt tilfeldig når den kommer og hvem som får den mer enn hvilket kjønn du får.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Fikk jente sist, og stripe på magen i alle fall fra midtveis i svangerskapet.. Gutt denne gangen, og fikk stripen ganske sent,,
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Ikke noe stripe forrige gang, da ventet jeg jente. Har heller ingen stripe denne gangen og venter gutt. Så tror ikke det har noe med kjønn å gjøre det der gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå