Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 våknet i morges, med en vannvittig kvalme.måtte spy,men fikk det ikke til.. lå å var kvalm i flere timer.. plutselig begynnte det å ta tak nederst i magen,hatt murringer i rygg og foran siden jeg fikk akupunktur om mandagen..men dette er annerledes,krampe vondt lissom..kommer med jevne mellomrom......høres det ut som noe er på gang???
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Høres ut som maserier ....ikke sikkert fødselen er så veldig langt unna.. skulle du få blod/slim eller at vannet går så må du ikke være så sein med å reise inn til fødën.. .
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hadde det akkurat på samme måte for 2 uker siden, det varte i 8 timer. så gikk alt over. Jeg venter fortsatt på å føde, termin i dag:-)
Baila Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Eg begynte slik for et par dager siden, Sist gang gjekk det 1.uke fra det begynte slik, til fødselen tok til. Eg har termin om 24 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå