Nr-2-i-magen Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 I såfall med hva? Tisselaken? Jeg har ny madrass og har ikke lyst å ødelegge den med fostervann.
Krølle79 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jepp.. Jeg har lagt tisselaken under lakenet... Har sånn med gummi eller-hva-det-er-for-no' på undersiden og frottè på oversiden.. Tips; om du skal bruke det samme; det er litt klamt å ligge på, så brett et badehåndkle og legg mellom tisselakenet og det vanlige lakenet.. Blir fremdeles litt klamt, men ikke så ille som det KAN bli..
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg ligger på en annen dyne, men det er mest på grunn av at smerter i hofter og rygg. Har heller ikke lyst til å "grise" ut vår nye seng, men det får gå som det går. Vil bare at ting skal skje nå. Men det funker sikkert bra med tisselaken.
En liiiten til. Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Joda,har egentlig d,men det blir så klamt,men skal prøve Krølles tips med en håndduk over.Ligger på sånn sykehuskladd jeg da,verre de tror jeg..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg tror nok jeg skal legge et tisselaken under meg (og lakenet) om en mnd tid...
mayaya Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Jeg skal legge under tisselaken når jeg skifter sengetøy i helga også, kjedelig om den nye overmadrassen blir ødelagt sånn med en gang... :-)
*Mi tesorito* Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Har også lagt på tisselaken, just in case:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Har kjøpt stort tisselaken på Spar kjøp. Har flett ny madrass og overmadrass. Hadde en saftig niagarafoss sist når vannet gikk, så jeg tar ikke sjangsen på at en sykehuskladd eller barnelaken tar unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå