Morango 29.05.2007 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Har termin om tre mnd og skal begynne å se på babysittere. men hvilke vil dere anbefale dere som har prøvd babysitter til barna deres? Takker for svar!
2iApril Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Enig med hun over. Den er forresten på salg på babyshop til 900 et eller annet. Vi kjøpte vår for 1300,- så verdt å få den på salg...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har en fra Doro og er suuuuuper fornøyd... Vet de selger den på Baby shop...
Fødeklar_ja! Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Har den fra expert æ, den phillips til 700-800kr. Kjempe bra calling. Venninna mi hadde super nova, begge antennan knakk fordi de va av dårlig stål. På ohillips e det plastikk rundt, så antenna kan bøyes kordan vei som helst uten at den knekk. Hatt den i 1 år no og absolutt ingen plaga med den.
motorrypa Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 hadde nova forrige gang jeg fikk baby og var veldig fornøyd da. men den konka etter tre år. så jeg skulle kjøpe meg ny nå da å fikk absolutt IKKE anbefalt supernova fra forhandler. det har vært mye trøbbel å reklamasjon å selv om supernovaen kostet ganske mye mere var hun ikke intresert i på selge den bare for å tjene penger. hun anbefalte meg doro sin. den kosta vel 5-600 spenn å jeg er kjempefornøyd så langt. en annen ting som var utrolig praktisk er at jeg kan overvåke mine to søte små samtidig med den. helt genialt spør du meg. en i vogna å en i senga hehe NEI IKKE KJØP SUPERNOVA
lillebøllaspringmadrass Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 jeg var veldig fornøydmed super nova.. eller er veldig fornøyd.. ingen feil eller antenneknekking her:)
mams i april Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 best i test ( tv 2 hjelper deg) var doro bm35 og top com.Vi kjøpte med to foreldreenheter til 599,- på expert.
Gekko79 Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Hei! Har Doro og er fornøyd. Vi valgte den som har to mottakere, de kan sende mellom hverandre i tillegg til å motta fra den stasjonære senderen. Hovedsenderen går kun på strøm, men med de to mottakerne kan du bruke babycallen overalt - i vogna osv. Har du bare den ene senderen er du avhengig av kontakt, går på strøm. God dekning og grei å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå