Truseprinsesse Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har hatt lyst på barn en stund nå. Har alltid hatt lyst til å bli ung mor. Men så var det denne utdannelsen da. Både jeg og samboer har lyst til å bli journalister, og vi vurderer å ta et år i Norge og to år i Australia. Jeg kan starte på min utdannelse til høsten, men samboer har fortsatt et år igjen på sin første bachelor før han kan begynne. Så da må jeg vente et år på han. Nå har jeg begynt å tenke at det hadde jo vært et bra tidspunkt å bli gravid under det første studieåret, og så ha permisjon mens han tar sitt første år. Høres dette helt vanvittig ut?
marte har fått mage! Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Nei, i og for seg ikke, men det skal vel godt gjøres og få timingen til å klaffe?? Hvis det funker, kan det vel være en god plan. Lykke til:)
Truseprinsesse Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 ja, ting tar jo tid. ellers må jeg jo vente i fire år før jeg eventuelt får barn. jeg synes det høres så lenge ut.
marte har fått mage! Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Skjønner at du syns det er lenge!! Jeg syns også det var lenge da jeg begynte å studere for 5 år siden:) Men så kom jeg frem til at det var NYDELIG å bare være to en stund til, ha ubegrenset med tid til å være vill og gal student, for så å ha tid til å fokusere på den nye jobben jeg fikk. Og tiden har gått fort!!!! Men, nå er ikke jeg så veldig gammel enda, det har jo en viss betydning! Men det går jo helt fint an å ha barn når man er student! Sikkert fint at dere begge er det også! Bortsett fra det økonomiske, kanskje?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå