Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Huff.. I dag måtte jeg ta en paracet.. Fikk den av de på føden, så regner jo med at det ikke gjør noe.. Men har aldri tatt en eneste smertestillende dette svangerskapet.. Å jeg må si at jeg liker det ikke.. Har ikke mange dagene igjen, så tror jo ikke det gjør noen skade nå.. Men liker det bare ikke.. Fikk også en sovetablett, alopam, men den tør jeg ikke ta!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Paracet kan man fint ta gjennom hele svangerskapet. Følger man doseringen som står på pakka, tar ingen skade av det. Tror det er verre å nekte seg selv all form for smertestillende "bare for å gjøre det"..... Og om du har fått sovetablett av de på føden, er det vel helt greit å ta den også? Er vel bedre å være opplagt ved fødsel.....?
Krølle79 Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Alpoam er vel enn innsovningstablett, så vidt jeg husker, er det ikke? derfor går virkningen fort ut igjen.. Som anonym over meg skriver, så er det jo i orden å ta den iom at du fikk den av de på føden, vet du.. De vet hva de gjør der borte.. Masse lykke til videre. Håper du får slappa av litt..
Krølle79 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Alopam, mente jeg selvsagt å skrive.. huff, disse skriveleifene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå