♥Tullerusk♥ Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Heihei.. Er vel snart ettermiddag nå da...haha... Ååå skal ut på byen i dag, gleder meg såååååå mye...Har ikke vært ute å drikket og hatt det gøy siden, vel ja, begynner å bli ett år siden nå..Mai i fjor... Hva skal dere i dag da?? Klemmer i overtall....
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Så morro da! Gå ut og drikke litt og kose seg :=) Jeg holder på å bake til den store gullmedaljen. Nå har jeg min 2. sjokoladekake i ovnen, snart egg og bacon lunsj klar til mannen min som ligger å sover og rydder leiligheten - samtidig! Hihi! Nei, jeg har ikke de store planene ikveld, gitt. Tar det litt som det kommer, jeg. Ha en fin lørdag alle sammen ;=) Kosmos!
*tybber* Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 God ettermiddag! ) Det hørtes koselig ut å gå ut. Lenge siden jeg var ute!! Men jeg drikker ikke da, men ELSKER å være ute å danse! ;o) Kose deg masse!! Såå flink du er a, AwholeNewWorld! Hvorfor baker du så ille a? *hihi* Jeg er hos tantebarnet mitt (og søstra mi da) i helga. I går var vi MASSE ute, og virkelig kosa oss maks! I dag har jeg vært ute å shoppa litt mens snuppa sov.. Resten av dagen skal vi ikke noe spesielt. Bare være hjemme og kose oss! ) Ha en fin helg alle sammen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Hei=) Jeg skal nok også på byen faktisk;-) Skal du ut rundt der du bor, eller skal du ut i Oslo? Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå