Gå til innhold

mine foreldre er SÅ merkelig,,,å sårende....


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg har to merkelige foreldre...

selv om jeg er en "voksen" kvinne( som ble 24 år i går),så trenger jeg mine foreldre en gang i mellom.

Mine foreldre er skilt og vi bor langt fra hverandre.

Jeg snakker med dem en gang i mellom på telefon, å da er det som oftes jeg som ringer.

De sier begge to at de har arbeid og at de har det travelt...

 

Men nå kommer det som er så sårende.

De ble skilt da jeg var ca 16 år, å etter det som virker det som om de driter helt i min bursdag....

jeg får svært sjelden noen gaver.

pappa overfører noen penger.......men jeg føler at det er så upersonlig.

Min mor sender en sms......

pappa har brukt å ringe før...

 

Jeg har snakket med begge to før om at jeg syns det er utrolig sårende at de ikke ringer på min fødselsdag.

for jeg er jo enebarn,å det burde ikke være så vanskelig å huske 1 viktig fødselsdag.....

å brukte 2 minutter på å ringe å gratulere betyr så mye for meg..

 

men i går.....så fikk jeg 2 sms'er....1 fra mamma og 1 fra pappa...."gratulere med dagen"..... ingen av dem ringte....

satt helt til kl 12 å ventet på telefon....

å derretter så gikk jeg i dusjen å gråt og gråt....følte meg virkelig glemt og ensom.

Jeg har jo min egen familie,mann og 2 barn...men det er bare så sårende når sine egene foreldre ikke bryr seg...

vi har ikke noen konflikter eller noe....

 

 

så hvordan skal jeg ta denne situasjonen?

skal jeg ringe dem og kjefte dem ut...eller skal jeg bare være likeglad?

 

min mors fødseldag kommer snart...

har lyst å såre henne slik hun sårer meg.

har lyst å gi henne 100 kr fra meg og ungene,så kan hun "kjøpe" seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det hørtes trist og sårende ut ja....

 

Høres litt egoistisk ut, det skal ikke mye til for å glede datteren sin til bursdagen.. Og det å ta en telefon er da vel obligatorisk!!

 

Sjønner godt at du er skuffet og lei deg...

 

Tror jeg hadde ringt el sendt sms og fortalt at du er skuffet over de og at du savner og trenger de.. Selv om du er voksen..

 

Ble litt rotete dette her men vil bare si at jeg syntest du er en sterk og en flott person!!

 

Sender en trøsteklem til Danmark:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si gratulerer med gårsdagen!!!

 

Kjempetrist å lese og vet ikke helt hva jeg skal svare eller råde deg til.

Forsår ihvertfall veldig godt at du blir såret.

Derfor sender jeg heller en stor trøsteklem!

Håper noen andre har noen gode råd til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Stakkars deg.. Synes det er obligatorisk for foreldre å ringe barna sine på bursdagen jeg.. Hadde det vært mine foreldre så hadde jeg nok sagt noe til de, at det er dårlig gjort osv, og hadde ikke giddet å ta kontakt med dem før de hadde tatt kontakt først.. Dette er så trist.. Men dere skal vel snart ha barnedåp?? Da kan jo det bli litt vanskelig, dersom dere skal bo hos en av dem eller noe?

 

Håper det går bedre med deg.. Og gratulerer med overstått!! :)

 

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med dagen norkvinne!!

Skjønner godt at du føler deg såret. Skulle bare mangle om de ikke ringte deg på fødselsdagen din!! Men noen mennesker tenker bare ikke lenger enn nesa rekker.....:))) Er jo ikke sikkert de mener å såre deg, selv om de jo gjør det med en sånn oppførsel..

 

Skriv et brev til de. Er så mye lettere å få sagt det man vil si da. Også sier man ikke ting man angrer på, for brevet kan du lese igjennom mange ganger før du sender det.

 

Så syns jeg du skal gjøre noe ekstra hyggelig sammen med den lille familien din... Rigg i stand til en skikkelig superkoselig kosekveld sammen.... og tenk på alt du kan gjøre riktig for dine egne barn:)))

 

Kjempeklem sendes til deg norkvinne

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til....

Anngående fødselsdagen til moren din. Jeg tror jeg ville gjort stikk motsatt av det de gjør... Send en diger blomsterbukett og et fint kort med gratulasjon. Stikker nok litt det da.....

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk jenter.

 

oppførselen til mine foreldre kommer på "listen over ting jeg ikke skal gjøre mot mine barn"

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist!! Syns du skal ringe dem og fortelle dem hvor trist du ble.

 

Ellers sender jeg deg en kjempe trøsteklem

 

og forresten så blir man aldri for gammel, og det spiller ingen rolle om du har mann og barn. De er fortsatt foreldrene dine og du er fortsatt barnet deres.

 

Klem til Danmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette høres ikke gøy ut.. Skjønner godt at du ble lei deg!

Syns også du skal fortelle de hvordan du føler det,og at det betyr mye for deg..Er ikke sikkert de bryr seg så mye om bursdager? At det er derfor de ikke tar å gjør så mye ut av det?

Sender deg iallefall en stor trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...