Gå til innhold

Spør om hjelp her jeg, selv om jeg ikke har kommet hit ennå. Lurer på noe ang Wild yam.

74skytte

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt wild yam, og har tenkt å prøve det for uregelmessige, lange sykluser. Men jeg leste et sted at man burde rådføre seg litt før man begynte med det. Det er jo ikke noe pakningsvedlegg til naturmiddelet, så jeg vet ikke så mye om det. Har lest at man kan ta 2 kapsler om dagen, ca 1 uke fra el, og har tenkt å prøve det. Er det noe man bør være forsiktig med? Har noen noe erfaringer å dele? Er litt skeptisk til produktet når jeg vet så lite.

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har også forsøkt produktet og trodde det virket bra på meg..

Fikk aldri helt med meg om det var før eller etter eggløsning det skulle taes heller.

Men når vi var hos Dr. Purvis som er spesialist på sæd og denslags, mente han det kunne virke som prevensjon. Fikk ikke helt forklaringen på dette, men har en teori her.

Er nå i fryseforsøk med hormoner ( 'helsinkimetoden'). Fra første mensdag har jeg fått ganske sterke østrogen tilskudd. Dette skulle hindre eggløsning i tillegg til å gjøre slimhinne tykkere og dermed mer mottagelig for egg. Får også like mye østrogen nå etter innsetting, og skal visst fortsette dersom positiv test.

Tror Wild Yam hjelper hormonproduksjonen, og da kanskje østrogen.

Men her er det lite eksakt kunnskap.

Så jeg har erfaring, og et varsko fra Purvis.

Håper noen her inne kan gi deg bedre svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...