Kondis som en murstein Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Det er de innerste leddene (der fingrene starter) som verker når jeg knytter neven... Ser kanskje litt mer "pølse-aktige" ut også, så det er mulig det er vann...?? Vet ikke helt jeg... Noen flere?
En liiiten til. Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Nei,er ikke akkurat ømme,men de dovner bort slik at jeg får prikking i dem når jeg ligger å (prøver) sover..Ekkelt ihvertfall..
Kondis som en murstein Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Ok, lå på sykehuset sammen med en som hadde det samme som deg, hun våknet på natten med helt bortdovnete fingre... Jordmora sa at det skulle hjelpe å bevege på dem (knytte-strekke ut)...
En liiiten til. Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Joda,det går fort over når jeg begynner å bevege dem )
Krølle79 Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Malathiel; Dersom du har det samme som meg, er det ødemer/hevelser grunnet vann i kroppen.. Ikke spesielt behagelig, og vondt å knytte nevene, som du sa... Skrev inne på skravle til deg om dette også, men enda et tips er å holde hendene litt høyt innimellom.. skal visstnok hjelpe litt det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå