Agne Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Nå har jeg testet og testet og testet og testet fra dag 11, noen dager testet to ganger, fri for el- tester er jeg og , ingen tegn på at el skal komme. Æsj og så irritert eg bi. Har ikke el slim eller noen el smerter heller. Hadde jo en riktig lang syklus forrige mnd, på 37 dager så kanskje jeg går inn i en periode m lengre sykluser? Jeg leser og leser inne på pernillle om el slim, livmortappen og ditt og datt så kunnskap har jeg visst snart over ørene, men og det er et stort men.... el mangler og da er alt bortkastet. Leste forresten for ørtende gang at el kan utløses av orgasme så det akter jeg å prøve i kveld!!!!! Jobbehelg for meg, og da kan jeg kose meg litt her inne på bim uten angst for å bli avslørt. Nå er det bare å vente til ungene har tatt kveld og så legge inn sjarmoffensiven.
ludda Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hei hei.Du må regne ut fra den syklusen du hadde.Tiden fra mensen til EL er alltid litt usikker men fra ELtil mensen går det alltid 14 dager så hvis forrige syklus var på 37 dager trekker du fra 14 dager.Da har du sannsynligvis El på dag 23.Altså er du mest fruktbar mellom dag 22 til dag 25 for å være sikker.Pleier du ha regelmessig eller uregelmessig syklus?Sjekker du tappen?Det med at EL kan utløses av orgasme er bare en myte.Ikke alle har EL slim heller.Kos.
nungo Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Holder på å bli sprø av dette, jeg og. Jeg er på dag 14 i dag og jeg ikke registrert noe EL heller. Bruker alt for mye energi på dette :-) Men det er ikke så mye vi kan gjøre med det, dessverre.
Beth Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Ja, det er frustrerande. Eg er på dag 14, om ein skal dømme etter når spottinga begynte, men kanskje EL kjem i morgon? Ganske irriterande, og ekstra irriterande når ein har så lang syklus som du hadde sist. Men om du alltid har så lange syklusar, er det jo ikkje vits i å begynne å teste frå dag 11. I CB-vedlegget står det ein tabell over når ein skal begynne, avhenig av normal sykluslengde. Men om syklusane dine er ustabile, er jo det ikkje til særleg mykje hjelp. Håper EL kjem snart til alle som ventar!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Uff, det er kjedelig når EL ikke kommer som den "skal"! Jeg anbefaler deg kanskje å starte testingen litt seinere? Hvis du vet at du har lange sykluser skal en visst starte tilsvarende seinere har jeg lest. Jeg har brukt CB tester i alle pp, og den virker til å være å stole på. Er selv inne i 9. pp, og tror jeg nå har full kontroll på EL. Denne pp starter jeg med EL testing (morgen og kveld) først på dag 13, da jeg nå vet at jeg vanligvis ikke får positivt utslag før tidligst dag 14. Testen i morges (dag 13) var som forventet negativ. Jeg er på min andre Pergokur (har hatt en måned uten). Kanskje jeg sparer litt penger og daglige nedturer når testen er negativ? Tidligere har både jeg og mannen min nesten vært drittlei sex når testen endelig bli positiv... så også sex har vi utsatt litt denne pp'en :-). Lykke til med videre testing! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå