BebisLykke Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 En liten feelgood historie en lørdag morgen... Er 8+3 idag og har vært på ultralyd fordi jeg hadde en MA i uke 11 i høst. Var utrolig spente før vi var der, men så fant legen et bittelite bankende hjerte og en liten peanøtt som var fosteret:) Alt så bra ut, den var så stor som den skulle være og hjertet banket. Det var noen nervepirrende sekunder før hun sa det, men en utrolig lettelse å høre det. Skjønte da hvor redd jeg egentlig hadde vært for at alt ikke skulle være greit. Vet jo at det er en kortvarig trøst ettersom det kan gå galt når som helst likevel, men synes det hjalp jeg:) og den kommende (hormonelle) mammen gråt en skvett ja:) Godt å ha med mannen min som også var veldig lettet og fornøyd etterpå
Modesty Blaise Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Så utrolig herlig å høre da. Tenker det var stas. Jeg er 6+1 i dag og har ikke vært hos legen enda jeg. Men gleder meg til jeg kan høre hjertelyd første gangen. Først da tror jeg på dette:-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Åh, så bra!! Jeg var også på tidlig ul i uke 7 pga tidligere MA, og det var en kjempe fin opplevelse! Ble helt rørt begge to da vi såg hjerte slå. Anbefaler alle å ha mannen sin med!! Det var først da jeg tror det gikk opp for min at det var et lite under der inne. Etter det var han flikere til å ta hensyn til meg når jeg var dårlig og slike ting, hehe. Lykke til vidrere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå