Gå til innhold

2 dag med positiv el test :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt utrolig,jeg som aldri har funnet el med tester før! Pergoen har gjort susen! Da rekker vi muligens å kose når sambo kommer hjem i morra da...om det er slik at egget slipper siste dagen med positiv test.

*Hurra*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi!=) Da burde dere rekke det i morgen ja!

Lykke til. Håper det klaffer!

Skrevet

takktakk:o) ja håper det går denne mnd.Er jo igang med prøverør og heile pakka så håper vi slipper å begynne med det.

Skrevet

Så bra!!!! Lykke til :-)

Hvor lenge måtte du "leite" etter eggløsningen før det ble akutelt med pergo?

Jeg er redd for at EL har gått og gjemt seg hos meg i to mnd. nå, og er veldig utålmodig.

Jeg håper det klaffer for dere denne mnd!

Skrevet

hei Frøya:-)

jeg har jo vært inne i "systemet"helt siden exu i jan 06 og etter det har jeg ikke klart å finne el på tester men har likevel merket noen ganger at jeg hadde det likevel.(stikking på ene siden)Denne mnd testet jeg med CB digital,anbefales! brukte de billigstrimlene før men fikk aldri positivt på dem.

Fikk pergo av legen nå i siste syklus etter jeg fortalte at jeg aldri finner den berømte el.Det tar sin tid før legen klarer å skrive ut resepten må pergo:-/Viste også frem Babycompen min som har registrert nedsatt gullegemefunksjon.

Siden du har hatt exu ganske nylig så tar det jo sin tid før el og mensen stabiliserer seg(fikk mens etter 2 mnd) men snakk med legen igjen om mensen ikke kommer.

Lykke til og ha tolmodighet! (vet så godt at akkurat det ikke er enkelt men)

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg har også EL i dag...testet også med CB digital. Den var veldig enkel å bruke. Synes det er litt ekstra spennende å følge de som er omtrent på samme sted i syklusen som jeg. Jeg har IKM den 18.

Lykke til og håper dere skyter fulltreffer i helgen. Blir nok følge med deg litt ekstra de to neste ukene, sammenlikne eventuelle symptomer osv. Blir jo helt besatt de to ukene mellom EL og IKM :o) Veldig greit å kunne delle spørsmål og frustrasjon med andre i samme båt.

Skrevet

hei kinemiri:-)

Ja vi må følge hverandre videre:-) i dag testa jeg igjen bare for å se og den var negativ.Mest sannsynlig var nok el i går,om vi er heldige rekker vi det i kveld! Har dere passa på og kose masse nå da....;-)

enig at tida mellom el og ikm er alltid like spennende,så får vi håpe det klaffer med oss begge denne mnd.Jeg har tr ca den 16..men siden jeg har gått på pergo nå så kan visst syklusen variere litt.Vi får bare vente og se.Håper jeg ikke ser tr på 9 mnd da:-)

Skrevet

Hei igjen!

Ja vi har koset masse, nesten hver dag i ei uke (minus fredagen). Jeg tror jeg har EL i dag, så vi får vel kose litt til. Håper virkelig det klaffer denne syklusen her, ellers tror jeg kanskje jeg hopper over en pp, synes det er så veldig upraktisk å få et barn rundt juletider (tenk at bursdagen nesten går i ett md julefeiringen, og at mange slår sammen jukegaven og bursdagsgaven).

Blir vel gå rundt i to uker å kjenne etter alle mulige symptomer nå. Sist jeg ble gravid visste jeg det ikke før etter at TR uteble (var ikke planlagt), så da kjente jeg ingenting. Men ble VELDIG opplåst rundt uke 5-7.

Håper vi begge har skutt blink nå da...tvi, tvi :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...