babyT Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hvordan går det med dere alle sammen? Ser det er kommet en del nye nick siden sist jeg var her. Velkommen til dere. Håper dere får et kort men trivelig opphold her på BliGravid :-) Målet for oss alle er jo å kommer fort over på 1. tri... Selv har vi en liten pause i prøvingen for tida. Jeg er henvist til laparaskopi. Legen sa jeg kom til å få time innen utgangen av mars, så vi får se. Vi fikk beskjed om å være forsiktige og helst bruke prevensjon til etter jeg har vært til Lap, men man kan jo ha mye gøy for det ;-) Akkurat nå sitter har jeg en liten pause i smykkelagingen. Har blitt helt hekta på det. Kjempegøy hobby! Har også planer om å fullføre en genser jeg holder på å montere. Like greit å holde seg innendørs nå som snøen laver ned ute. Kanskje jeg får med venninner på en liten kafétur senere idag. Gratulerer til alle som tester positivt i disse dager, og tvi tvi til dere som har eggløsning ;-) Klem.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hei finnmarkbaby? 7 pp! Husker deg godt jeg, tror vi hadde IKM sammen noen ganger, hehe:) Håper de finner ut av hva som skjer på lap da, krysser fingrene for deg! Jeg er endelig blitt gravid, jippi!!! Testa positivt for noen dager siden uten å ha hatt noen symptomer i det hele tatt, så jeg er rimelig sjokka enda, hehe. Men jeg henger jo her inne i hvertfall en stund til da, er så mange koselige jenter her. Kos deg med hobbyen din (høres gøy ut!) og lykke til med lap og videre prøving! Håper du kommer over til 1. tri snart! Klem fra meg:)
babyT Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Hei Lunajenta :-) Husker deg også godt. Stemmer at vi hadde IKM sammen flere ganger. Gratulerer så my med spiren!!! Håper virkelig den har satt seg godt. Smykkelaging er veldig gøy :-) Utrolig hvor mye man kan lage av perler, steiner og wire :-) Blir spennende å se hva de finner ut på Lap. Skulle egentlig settes på pergo i februar, men gynekologen var usikker på noe han så på UL, og ville sjekke det opp først. Han mener jeg har Endometriose i tillegg til PCO... Godt å vite at det finnes hjelp, og at vi får den :-)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk:) Ja, det er godt å vite at det er hjelp å få for omtrent alt. Tenk så mye de kan finne ut nå som man ikke hadde peiling på for bare noen år siden! Håper det ikke tar så lang tid da, så sitter du der med positiv test du og skal du se! Jeg krysser fingrene for deg:)
babyT Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2007 Takk :-) Har jo et håp om at spiren sitter før høsten. Vi får se. Er jo fortsatt forholdsvis ung, så har ikke panikk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå