En til kansje?!? Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Til alle dere prøvere og dere som endelig er blitt gravide, så må jeg bare si:jeg tar av meg hatten for dere. Det dere har gått igjenom psykisk og økonomisk, og allikevel starter nye forsøk igjen og igjen, er utrolig tøft. Jeg forstår ikke hvordan dere klarer det.Jeg er stum av beundring. Her sitter jeg, har vært nede 1 gang, fått en negativ test, og går skikkelig i kjelleren. Selv om jeg er en psykisk sterk person.Det er først nå jeg ser hva dere har gått igjennom, nå som jeg selv har kjent det på kroppen.Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å få negativ test for 4 gang. Dere er enorm inspirasjon for meg, dere viser at det er mulig å klare det. Jeg ønsker alle lykke til med sine neste forsøk. Måtte dere lykkes.
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Takk for at du sier det, det ER en slitsom og krevende prosess og de fleste rundt oss skjønner nok ikke mye av hvordan vi har hatt det. Vi fikk positiv test 6. gangen og det har vært mange nedturer og triste øyeblikk. Vanskelig økonomisk også, særlig fordi vi valgte å bestille "åpen" donor som er enda dyrere. Men når man vil noe så inderlig så klarer man det, da må man jo bare rette nakken og starte på`n igjen. Og da testen tilslutt ble positiv så var det verdt hver eneste krone og hver eneste time i kø på flyplassen og hver eneste tur til apoteket for å kjøpe flere eggløsningstester. Nå er jeg snart i uke 11, og jeg er fortsatt like glad og fryder meg over å følge fosterets daglige utvikling, lese og se på bilder. Jeg håper at du holder motet oppe og at du lykkes snart du også, at du slipper like mange reiser til Køben som oss. Men faktisk så tenker jeg noen ganger at jeg er litt glad også for at jeg måtte slite litt for å bli gravid, for nå vet jeg VIRKELIG å sette pris på det og GLEDE meg over hver eneste dag. Kjenner mange andre som har blitt gravide raskt og på naturmetoden, og for dem er det nok mer en selvfølge tror jeg. For meg er det et mirakel!
Melena_23.06.07 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Min erfaring er av de første gangene er verst. Og når man da tilslutt sitter der med positiv test, så overskygger det alt.
En til kansje?!? Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 Det er sant, når man må slite litt setter enn kansje ekstra pris på graviditeten. Gleder meg til jeg får positiv test. Å om det så blir endel turer til Danmark så skal jeg lykkes.Jeg kommer ikke til å gi opp. Har ei fantastisk svigermor som hjelper økonomisk. Å det kan godt være de første gangene er verst, men jeg ser utrolig opp til dere. Dere har en drøm, å gir dere ikke før dere har nådd målet, selv om det er ei tøff tid.Det står det respekt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå