Gå til innhold

Mange her som ikke hadde noe særlig symptomer de første ukene?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Er vel i min 5. uke, testet positivt for et par dager siden, og det var i grunn litt av et sjokk at testen var positiv, for jeg har jo så å si ingen symptomer! Er litt kvalm av og til, og kjenner antydning til ømme pupper, men ellers ingenting.

Er det vanlig at tegnene kommer senere? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer de første ukene, utenom litt treg mage og litt ømme pupper. Men nå i uke 9 har kvalmen slått til for fult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i min 5 uke, og har veldig lite symptomer. Hadde det ikke vært for uteblitt mens og tre positive tester så hadde jeg nok ikke kunne tenkt meg at jeg var gravid. Har fått lit ømme pupper siste dagene, men er ikke kvalm. Håper egentlig det ikke kommer, er bedre å kunne ha et fint svangerskap uten all elendigheten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 8 og har fortsatt ikke symptomer. med førstemann var det likedan, og jeg gikk og tok en tidlig ultralyd i uke 7 for å sjekke at det sto til liv. Men det er mange som ikke får noe særlig symptomer, jeg er tydeligvis en av dem, og kanskje du også. Ikkenoe å bekymre seg over, men er du usikker så gå og ta en ultralyd om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke så mye symptomer i begynnelsen, men fra slutten av uke 6 begynnte det å komme mer og mer. Er i uke 12 nå og kvalmen har økt frem til nå, brytene er mer ømme av og til ellers ikke mange symptomer nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, veldig godt å høre at man ikke er alene om ikke å ha symptomer så langt.. Jeg er 6+3 og har ikke hatt noen spesieller symptomer i det hele tatt... Men har tatt en cb test og en hos legen, så jeg er gravid :-) Men alle nevner plager så jeg ble nesten litt bekymret siden jeg ikke hadde noe.. Kan til tider ha litt ømme bryster, noe halsbrann når jeg våkner, men eller frisk som en fisk...

 

Tror vi skal være glad for det, kan plutselig komme :-) Så nyt det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noen symptomer,bare veeeldig humørsvingninger og ømme pupper...og veeeldig god lukte sans,så vidt jeg kan ha på meg parfyme....

Men begynder jo ikke på min 5 uke før i morgen da ,så er litt tidlig synest jeg :)

Men nyter at jeg ikke er kvalm enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra litt fyldigere bryster og oppblåst og treg mage i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingenting før i uke 7 ca.. alt supert til da men så kom kvalmen,trettheten, grininga og helt forferdelig hud :-( Buhuu...

I uke 9-10 nå ( pittelitt mindre kvalm) men like stygg hud og godt sovehjerte..

Noen som vet noe mot kviser?? Ansikt og brystet! Bruker Dalacin men virker ikke særlig nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...